Skurcz tchawicy/krtani po duzym wysilku

1. Data: 2005-06-07 07:07:32

Temat: Skurcz tchawicy/krtani po duzym wysilku
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

postanowilem troche pobiegac, maksymalnie sie zmeczylem i okolo 10 minut po
tym wysilku zaczelo mi sie coraz ciezej oddychac. Bylo tak, jakby mi sie
skurczyla krtan lub tchawica i nie moglo przechodzic tamtedy powietrze.
Mialem juz rez cos takiego z rok temu. Uczucie jest niezle, trudno nie wpasc
w panike. Skurcz ten utrzymywal sie okolo 10-15 min. Co to moze byc???

M.

2. Data: 2005-06-07 07:22:43

Temat: Re: Skurcz tchawicy/krtani po duzym wysilku
Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Reakcja fizjologiczna z receptorow J ;). Polega to na tym, ze
po znacznym, maksymalnym wysilku dochodzi do:
- zatrzymania oddechu
- skurczu oskrzeli i krtani
- zwolnieniu rytmu serca
- obnizeniu cisniena tetniczego.
Te receptory leza wsrod pecherzykow plucnych i sa wrazliwe wlasnie na
takie sprawy + roznego rodzaju zmiany zapalne, uciskajace na pluca.

początek żylaków?
Łuszczenie się skóry (naskórka...) na dłoniach.
rezonans magnetyczny a metal
Ból w klatce piersiowej
oddział patologii ciąży w Bytomiu