Skyfilis

31. Data: 2007-02-23 21:12:46

Temat: Re: Skyfilis
Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"uookie" <u...@g...com> wrote in message
news:1171568414.996749.309470@p10g2000cwp.googlegrou
ps.com...

>źle zacząłem. teraz Sky jest jeszcze bardziej popularny, bo sam się

To chwilowe. Ma swoje 5 minut. Niech sie dzieciak spusci, niech sobie
popierdoli na grupie, skoro w realu nikt nie poswieca mu uwagi, poza faktem
dolotu flegmy, ktora w niego pluja inni.

>ale terapia Sky'ja jest chyba mało skuteczna, bo gość albo ma
>wyimaginowany problem, który stara się rozwiązać z nudy, tak dla
>zabicia czasu, albo nie jest świadomy tego, że ma problem. bo ja to
>widze tak: wchodzę na PSP nie po to, żeby się polansować linkiem który
>dostałem na gg, tylko wchodzę tu po to, żeby się czegoś dowiedzieć,
>lub coś przekazać.

Ten gosc, to typ ktory cos zaslyszy, cos dostanie (tak jak napisales w
linku) i probuje ten temat tutaj rozwinac, udajac ze sie tym interesuje.
To powierzchownosc, pod ktora kryje sie europojeb, cwiercdebil itp.

>i gdy widze takiego Sky'ja, który robi sobie z PSP swojego bloga, to
>reaguje.

Prawidlowo. Nie mozna przeciez pozwalac robactwu wylazenia na powierzchnie,
bo jeszcze zaczna roszczenia przedstawiac.
--

Bluzgacz
GG:5015

32. Data: 2007-02-25 05:01:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <n...@w...il> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c...@s...il...

> [...]
>
> Prawidlowo. Nie mozna przeciez pozwalac robactwu wylazenia na
powierzchnie,
> bo jeszcze zaczna roszczenia przedstawiac.

A pewnie roszczę sobie miejsce po tobie -głupi ćwoku, gnido w sam raz do
rozgniecienia moim hujem na włosach łonowych twojej cichejwyciórdziurki
kurwy córki- ...a teraz wypierdalaj do swojej mamusi co robi u mnie za
babcie klozetową i wypłacz się ssając jej obwisłe jak puste zużyte kondomy
cyce.

[ech...ćwiczenie daje efekty...proszę zasłaniać oczy dzieciom ;) ]

33. Data: 2007-02-25 16:04:33

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:err54h$asi$1@news.onet.pl...

> A pewnie roszczę sobie miejsce po tobie -głupi ćwoku, gnido w sam raz do
> rozgniecienia moim hujem na włosach łonowych twojej cichejwyciórdziurki
> kurwy córki

Hehe, ale ja nie mam dzieci (chyba).

- ...a teraz wypierdalaj do swojej mamusi co robi u mnie za
> babcie klozetową i wypłacz się ssając jej obwisłe jak puste zużyte kondomy
> cyce.

Ok. Tak zrobie.
Magdalena sie za to pewnie ucieszy, jak zobaczy poziom "intelektualny"
swojego idola.
Jezeli nadal bedzie spuszczac sie pod twoje posty udajac, ze tych nie
widziala to nazwanie jej "kurwa" bedzie softem.

34. Data: 2007-02-25 16:43:01

Temat: Re: Dupa nie bluzgacz
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <n...@w...il> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@s...il...

> Hehe, ale ja nie mam dzieci (chyba).

Wolisz żebym te cipy wyruchał co ci na nie ślinka cieknie...ale nie masz
huja żeby je nim zaczepić....co? ;P

> - ...a teraz wypierdalaj do swojej mamusi co robi u mnie za
>
> Ok. Tak zrobie.

A uważaj żebyś się tymi moimi zużytymi kondomami co je sobie dla liftingu
cyców na nie naciągnęła -nie udławił -bo nie chcę mieć nawet takiego jak ty
zesranego maminsynusia na sumieniu... ;)

> [...]
> Jezeli nadal bedzie spuszczac sie pod twoje posty udajac, ze tych nie
> widziala to nazwanie jej "kurwa" bedzie softem.

Ty głąbie wynicowany jeden -nigdy nie zrozumiesz jak wszystkie babki lecą na
takich co każdą bronią -nawet twoją sraczką-bluzgaczką -syfie
niewyciśnięty -odpór dać w ich obronie potrafią, więc mnie nie rozśmieszaj
tylko leć sie Magdzi poskarż i sprawdź jak jesteś z życiem w twoje garbate,
kifozo-lordozą pogięte plery...hie hie cytryno wyciśnięta dupskiem słonicy!
;P

Dupa nie bluzgacz... ;)

35. Data: 2007-02-25 17:00:07

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:erse8r$kvv$1@news.onet.pl...

> Wolisz żebym te cipy wyruchał co ci na nie ślinka cieknie...ale nie masz
> huja żeby je nim zaczepić....co? ;P

Wiem, ze ty masz, bo przeciez jestes usenetowym idealem: za ekranem kurwa ma
wszystko, ale w realu masz wyglad paszteta i posture pigmeja.
Cycki czasem ci nie rosna?

> [...]
> ty
> zesranego maminsynusia na sumieniu... ;)

Ok. Nie ma problema.
Z tym zastrzezeniem, ze to nie mi starzy kupili kompa zebym zapierdalal
usnet chuja wartymi postami.

> [...]
> garbate,
> kifozo-lordozą pogięte plery...hie hie cytryno wyciśnięta dupskiem

Tak.

> Dupa nie bluzgacz... ;)

A ty?

36. Data: 2007-02-25 19:48:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dupa jesteś nie bluzgacz...i tyle ;P

lekarstwo na rozdmuchane ambicje
Dla totalnie załamanych! ;)
Łatki
Mam dość.
Szukam książki...czytanie z twarzy znaczenie ruchów oczy.