Slabsze???

1. Data: 2003-04-18 21:00:43

Temat: Slabsze???
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o kobiety. czy rzeczywiscie jestesmy slabsze?? ok moze pod wzgledem
fizycznym (i to nie zawsze), ale psychicznie?...
podobno jest tak ze kobiety sa bardziej odporne na dlugotrwaly stres a faceci
na krotkotrwaly. pozatym jesli faceci muslieliby rodzic albo przez 9 miesiecy
znosic trudny ciazy to ciekawe jak by "spiewali"?.
dlatego czesto nie rozumiem skad ten brak szacunku dla kobiet, chodzi mi
szczegolnie o kraje muzulmanskie (slyszeliscie pewnie taki termin jak "honor
Killing"? jak nie to sluze wyjasnieniem:) ). ale nawet nie tam, nawet w
bardziej cywilizowanych krajach spotykamy sie czesto z brakiem szacunku dla
kobiet, typu a bo kobieta to slaba, to se nie poradzi itd...
dlaczego tak jest??

Kasia

1. Data: 2003-04-18 21:59:36

Temat: Re: Slabsze???
Od: "Magda" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi się wydaje, że kobiety mają poczucie winny za to, że są kobietami.
Cześciej przejmują się starają się wszystkim dogodzić, czują się winne za
złe poczucie męża i.t.p. Niektórzy faceci to wykorzystuj, to są Ci sami
którzy buntują się przeciwko feminizmowi. Myślę, że główna różnica między
płciam polega na tym, że kobietom łatwiej dojrzeć cudzy punkt widzenia
konfliktu
facetom zaś łatwiej jest działać tzn. wziąść sprawy w swoje ręce.
Tak generalnie to gdy ktoś zna swoją wartość najlepiej obiektywną poradzi
sobie w życiu niezależnie czy jest kobietą czy mężczyzną.

1. Data: 2003-04-18 22:08:36

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda"
> Mi się wydaje, że kobiety mają poczucie winny za to, że są kobietami.

mi natomiast wydaje się że wiele z nas niepotrzebnie bierze na siebie
dokonania feministek i tak.. biedne /z natury->/ "Kury Domowe" idą do pracy
bo przecież "..tyle lat walki.." natomiast urodzone logiczno-strategiczne
indywidualistki lubiące "żyć na przekór" marnują się /w świetle ludzkości/
gotując zupy dla 7 dzieci

> Myślę, że główna różnica między
> płciam polega na tym, że kobietom łatwiej dojrzeć cudzy punkt widzenia
> konfliktu
> facetom zaś łatwiej jest działać tzn. wziąść sprawy w swoje ręce.

myślę że głównie różnimy się współczynnikiem empatii czy jak chcecie tak to
nazywajcie ale IMO jesteśmy LUDŹMI/to tala "ciekawostka dnia" powiedzmy..
prezent świąteczny;)/

> Tak generalnie to gdy ktoś zna swoją wartość najlepiej obiektywną poradzi
> sobie w życiu niezależnie czy jest kobietą czy mężczyzną.

ot co!

cholera.. miała jeszcze coś powiedzieć i zapomniałam ;D
a,,,
słyszałam że my kobiety ;) potrafimy więcej ścierpieć.. znaczy: jesteśmy
podobno bardziej odporne na ból fizyczny :]

1. Data: 2003-04-19 14:15:28

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Chodzi mi o kobiety. czy rzeczywiscie jestesmy slabsze?? ok moze pod
wzgledem
> fizycznym (i to nie zawsze), ale psychicznie?...

Nie wiem, czy na temat (poniekąd tak), ale czytałam takie coś:

"Kobiety, stojąc twarzą w twarz ze śmiercią, zachowują zwykle zimną krew,
podczas gdy mężczyźni często załamują się pod wpływem strachu, twierdzi
najbardziej doświadczony kat Arabii Saudyjskiej.
Ahmad Rezkallah skrócił o głowę ponad 300 osób, w tym 70 kobiet.
- Większość z nich była podczas egzekucji opanowana i spokojna. W skrajnych
sytuacjach kobiety są znacznie silniejsze niż mężczyźni - twierdzi kat.
Egzekutor wyznaje: - Ludziom wydaje się, że kobiety są delikatne i miękkie,
jednak podczas egzekucji to mężczyźni częściej się załamują. Jeśli w
ostatniej chwili nadchodzi ułaskawienie, są oni zazwyczaj sparaliżowani
strachem lub szaleni z radości, a kobiety mają nerwy ze stali i nie dają
poznać swoich emocji.[...]"
Pozdróweczki, Elle.

1. Data: 2003-04-19 17:04:34

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy na temat (poniekąd tak), ale czytałam takie coś:

jak najbardziej na temat, jednak nadal nie wiem czemu kobiety sa tak zle
traktowane (nie zawsze i wszedzie coprawda). czy czlowiek mierzy sile tylko
miesniami?? tak mi sie wydaje ze kobiety sa tak traktowane bo sa slabsze
fizycznie. czy nikt nie patrzy na psychike??

pozdrowienia Kasia

1. Data: 2003-04-19 19:16:19

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jak najbardziej na temat, jednak nadal nie wiem czemu kobiety sa tak zle
> traktowane (nie zawsze i wszedzie coprawda). czy czlowiek mierzy sile
tylko
> miesniami??

Cywilizowani mężczyźni tak nie postępują.
A pozostałymi się nie przejmuj :-)
Pozdrówki, Elle.

1. Data: 2003-04-19 21:54:21

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mopek21:
> ... tak mi sie wydaje ze kobiety sa tak traktowane
> bo sa slabsze fizycznie.

A moze chodzi tu po rpstu o seks? Serio. :))))

Wiadomo, b. rzadko zdarza sie ze kobiety maja 100%-wa
slutecznosc w osiaganiu orgazmu. ;)

Podobnie jest wsrod kobiet.

Czarek

1. Data: 2003-04-19 21:56:23

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jest wsrod kobiet...

i mezczyzn - im ktos bardziej atrakcyjny seskualnie, tym
jakby wydaje sie 'silniejszy', czy zdolny do ogolnie ~wiekszych
dokonan.

Czarek

zaproszenie [ SPAM, OT, NTG, ITD... ]
martwię się o przyjaciela :(
pytanie do kobiet...
co jest grane?
Specjalne życzenia dla aspołecznych ateistów