Sląskie spotkanie 20.06.09

1. Data: 2009-06-16 07:05:52

Temat: Sląskie spotkanie 20.06.09
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby na spotkanie
do "Złotego Osła" 20 czerwca od godziny 10.
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na życie.To rozwój duchowy."
Kurt Vonnegut

http://agatekb.fotosik.pl/albumy/612130.html
http://agatekb.fotosik.pl/albumy/612320.html
http://agatekb.fotosik.pl/albumy/641368.html

2. Data: 2009-06-25 20:52:17

Temat: Re: Sląskie spotkania Prosba do dziewczyn z Katowic
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek pisze:
> Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby na spotkanie
> do "Złotego Osła" 20 czerwca od godziny 10.

W imieniu całej grupy Katowickiej pięknie proszę o pomoc.

Szukamy nowego miejsca na spotkania.

Wymagania:
Maksymalnie 15 minut od dworca(wiekszosc z nas jest spoza Katowic),
miła atmosfera,pyszna kawa,dobre oswietlenie i mozliwosc przesuwania
stołow bez głupich uwag ze strony obsługi.

A powodem jest ostatnie zajscie:
Spotkanie się odbyło,ale z pewnymi zgrzytami.Pomimo włączonego
oswietlenia zastała nas kartka o braku prądu.
Kiedy czekałysmy na większosc,aby cos ustalic,wylazła osoba i oznajmiła
ze mamy nie stac,odejsc,bo przeciez napisane,ze czynne od 12-stej i nie
ma prądu.Wytłumaczyłysmy,ze czekamy na kolezanki,spojrzała na nas jak na
ufo,i trzasnęła dzwiami,sprawdzając,czy dobrze zamknięte.
Poszłysmy więc na Francuską,do Palarni Kawy.Miło,słodko i przyjemnie,ale
malutko miejsca.Stąd nasza prosba.
Przy okazji przepraszamy wszystkie osoby,ktore przyszły,a nie wiedziały
co się stało ze nas nie ma. Zostawiłysmy w dzwiach kartke z
informacją,gdzie jestesmy,ale po reakcji obsługi obawiam się,ze niedługo
tam była.

3. Data: 2009-07-06 18:25:05

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z faktem,ze na ostatnim spotkaniu umawiałysmy się na 18-go, a
mnie nie będzie i nie było zadnego odzewu na moją prosbe w sprawie
knajpy,powiem tak:
zgłaszajcie sie,kto będzie,umowcie się w sprawie miejsca i ustalcie
następny termin.

4. Data: 2009-08-05 17:33:10

Temat: Re: Sląskie spotkanie
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra!
Ponieważ żadnego odzewu na moje prośby nie ma i nikt nic nie
organizuje,nadal będę robić za zwoływaczkę:-)))
Wobec powyższego zarządzam najbliższe spotkanie Sląskiej części grupki
robótkowej,zwane "Sabatem", na dzień 22 sierpnia w Palarni Kawy na ulicy
Francuskiej w Katowicach od godziny 10.00.

Gdybym nie dotarła,proszę obecne na spotkaniu osoby o wrzucenie
informacji w sprawie kolejnego uzgodnionego terminu tu na grupkę.

5. Data: 2009-08-06 15:56:40

Od: "małgorzata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Całe szczęście Agatku, ze istnieje zwoływaczka :)

6. Data: 2009-08-21 07:44:18

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam:

[...]

Spotkanie w Krakowie sa fotki :)