Ślimaki

11. Data: 2013-05-16 16:55:30

Temat: Re: Ślimaki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 16:20:05 +0200, Ozon napisał(a):

> Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jak ty widzisz to wyzbieranie?
> Kto to ma zrobić i z ilu km2?
> Przecież tego są miliony.
>
> Ozon

Wołga wszystko pomieści!
;-PPP
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

12. Data: 2013-05-16 20:57:35

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 15:36, Kris pisze:
> W tym roku jakiś plaga ślimaków. Wszędzie ich pełno, na trawniku, zywopłocie,
lubczyk wcinaja itp.
> Znacie jakiś sposób na pozbycie sie tych paskudztw?

Ropuchy wcinają ślimaki, ale nie każdy ma te zwierzaki w ogrodzie.
Kiedyś miałem i ślimaków nie było. Teraz bez ropuch pozostaje tylko chemia:
Snacol, Glanzit, Ślimax itp.
Jacek

13. Data: 2013-05-16 22:26:39

Od: "Ozon" <s...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Wołga wszystko pomieści!
> ;-PPP

Chyba czarna!
Ozon

14. Data: 2013-07-10 23:18:59

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <51928be6$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
Izabela Wójcik napisal(a):

> W tym roku kiedy pokazały się pierwsze sztuki nie zastanawialiśmy się dlugo
> no i jak na razie mamy dwa cmentarzyska. Mam nadzieję, że wystarczy.

chadzam wieczorami z latarka,patyczkiem i doniczka.
Zbieram towarzyszy do kupy, i w kupie zostawiam.potraktowane srodkiem...

--
Pozdr. Z_D
____________________

15. Data: 2013-07-11 20:43:16

Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 23:18:59 UTC+2 użytkownik Z_D napisał:
> W artykule <51928be6$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>

> Zbieram towarzyszy do kupy, i w kupie zostawiam.potraktowane srodkiem...

Ze szczególnym wskazaniem na kupę.

Pozdrawiam tfffffurczo
skryba

16. Data: 2013-07-11 21:12:47

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba odnotował:

> Ze szczególnym wskazaniem na kupę.

A gdyby tak je potraktować w środku kupą?

--
Jarek

17. Data: 2013-07-12 01:40:21

Od: "Chlorek" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z_D" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>W artykule <51928be6$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>

> chadzam wieczorami z latarka,patyczkiem i doniczka.
> Zbieram towarzyszy do kupy, i w kupie zostawiam.potraktowane srodkiem...

A ja w nie napieprzam łopatką do węgla. W dowolnym wilgotnym dniu mogę
zakatrupić 100 szt w 15 minut, często trzy jednym walnięciem.
Kiedy zajmą się tą plagą jakieś cholerne służy z MinRolu?
Jeżeli na 1 m2 trawnika mogę znaleźć do 12 sztuk ślimaków, to chyba nie jest
normalne. Na co czekamy?
A może podobnie jak z gołebiami, które obsrały już wszystko w Krakowie od
przed wojny, zaczniemy je... dokarmiać i dbać o nie?
W końcu takie sobie ślimaczki....

Chlorek

18. Data: 2013-07-12 08:55:39

Od: Wędrowniczek <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chlorek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]
>A może podobnie jak z gołebiami, które obsrały już wszystko w Krakowie od
>przed wojny, zaczniemy je... dokarmiać i dbać o nie?
>W końcu takie sobie ślimaczki....

Taaaa, jak zaczniemy je hodować, to zaraz zrobią się leniwe, stracą
apetyt, zaczną chorować, zainteresują się nimi koty i inni drapieżczy,
będą mieć robali i kleszcze, a nad przypadkiem rozdeptanymi dzieci
płakać będą.
Oj to dopiero problemów przysporzy - lepiej z nimi walczyć - jak z kretami.

--
Wę-ek

19. Data: 2013-07-12 12:28:16

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <f...@g...c
om>
z...@w...pl napisal(a):

> Ze szczególnym wskazaniem na kupę.

Kupa dla historii swiata ma znaczenie *zasadnicze* ! ;)
Nie bez kozery wróble ćwierkają:
"Do kupy, do kupy Mości Panowie!, w kupie zawsze cieplej!"

(obecnie na ulicach drogach kupy końskiej troche brakuje...... ) :))))

> Pozdrawiam tfffffurczo
> skryba
Nie mniej tfffffurczo sie starałem ... ;)
--
Pozdr. Z_D
____________________

20. Data: 2013-07-13 00:56:44

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <s...@f...lasek.waw.pl>
Jarosław Sokołowski napisal(a):

> skryba odnotował:

> A gdyby tak je potraktować w środku kupą?

Chyba beda z tego zadowolone... feee.....
Widziałem zbiorówki, wespól w zespół "sprzatajace" , fuj!

--
Pozdr. Z_Dr

pytanko do posiadaczy oczek wodnych,stawów
Moje pomidory i papryki :-)
Na przyszłe zakupy nasienne.
Sadzenie thui + agrowłóknina
Żurawie