pytanko do posiadaczy oczek wodnych,stawów

1. Data: 2013-05-13 13:22:15

Temat: pytanko do posiadaczy oczek wodnych,stawów
Od: dm <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam staw 30x30 i średnia głębokość wynosi 150cm,chciałbym wsypać wapno w
celu odkażenia wody.Jaką ilość wapna należałoby zastosować aby otrzymać
zamierzony efekt?

2. Data: 2013-05-15 20:19:15

Temat: Re: pytanko do posiadaczy oczek wodnych,stawów
Od: "tyg" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dm" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> odkażenia wody.Jaką ilość wapna należałoby zastosować aby otrzymać zamierzony

Chodzi ci o wybicie całej flory i fauny w oczku ?

3. Data: 2013-05-15 22:40:46

Od: dm <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 20:19, tyg pisze:

> Chodzi ci o wybicie całej flory i fauny w oczku ?

Nie,jakby by mi o to chodziło to bym nie pytał tu na grupie.
Chcę po prostu profilaktycznie zastosować.

Moje pomidory i papryki :-)
Na przyszłe zakupy nasienne.
Sadzenie thui + agrowłóknina
Żurawie