Slimaki i miedz

21. Data: 2002-11-21 15:00:55

Temat: Re: Slimaki i miedz
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile wiem te ślimaki raczej nie przepłyną
> rowu o szerokości 1 metra. Niech sobie
> tam żyją.

;-)))
I tu się mylisz.
;-)))
Jak nic powrócą.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

22. Data: 2002-11-21 15:03:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A... czyli jednak cos w tym siedzi, tj w tej miedzi.... !!!

Jest, a nazywa się to: potencjał elektryczny.
Tyle, że trzeba wiedzieć jak z tego skorzystać.
;-)

23. Data: 2002-11-21 16:40:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:arisk7$dgc$1@news.gazeta.pl...

> Jest, a nazywa się to: potencjał elektryczny.
> Tyle, że trzeba wiedzieć jak z tego skorzystać.

Wiem jak skorzystac z roznicy potencjalow. A jak z potencjalu jako takiego?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2002-11-21 16:46:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem jak skorzystac z roznicy potencjalow. A jak z potencjalu jako
takiego?

To prawie to samo. Masz wahadełko? I wiesz jak z niego korzystać?

25. Data: 2002-11-22 21:11:52

Od: "esseirion" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> napisał w wiadomości
> W zeszlym tygodniu na "Club-ie" mowiac o tym, ze slimaki bardzo lubia
funkie
> polecano jakies chemiczne zasypki na slimaki (tak... pani tlumaczyla, ze
> nalezy posypac slimaka ....
<ciach>

A ja kiedys widzialam w ogrodach w sobote jak pewna mila starsza pani
traktowala slimaki w ten sposob:

1) lapala na jakas przynete
2) zbierala do wiaderka
3) posypywala zwykla kuchenna sola !!!!!!
4) i mowila na koniec ze to metoda skuteczna i pewna

Wspomne tylko ze kamera w waiderku ukazala winniczki (pod ochorona przeciez)
i inne "gole" slimaki wijace i zapewne cierpiace przez niewinna starsza
Panią.....

Niestety nie wiem jak sie po tym TVP tlumaczyla przed ekologami i reszta, bo
badz co badz, ale bylo to meczenie zwierzat przed kamerami (nawet jesli to
byly tylko slimaki)

-esseirion

26. Data: 2002-12-13 12:45:49

Od: "Cygus" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

e tyle miedzi, co napięcia elektrycznego, które skądsiś (?wciąż nie

27. Data: 2002-12-13 12:53:34

Od: "Cygus" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodzę - pasek blaszki miedzianej, zailany z bateryjek (dodatkowo?). Tyle
> że musiałabym tej miedzi chyba z tonę zużyć...

Basiu
Nie zebym sie wymadrzal... daleki jestem od tego... z fizyki wiadomo,
"ze w przewodniku umieszczonym w polu elektromagnetycznym wzbudza sie prad"
wiec stad bierze sie prad w tej miedzi.... otoczeni jestesmy potwornym polem
elektromagnetycznym. z instalacji elektrycznej (odwrotnosc tamtego prawa) a
ile rozglosni radiowych jest na swiecie obecnie nie mowiac o promieniowaniu
slonecznym, ktore robi (nawet u nas ) piekne zorze..
Ale co do tej walki ze slimakami to nie wiedzialem, ze slimaki nie lubia
pradu... dzieki :-) W tej chwili nie pamietam jak nazywa sie ten srodek na
slimaki pamietam cene ok 15 zl za pudeleczko, ja stosuje to na Turkucia
Podjadka swietna sprawa.. ja i moi sasiedzi mamy tego plage potrafimy latem
w ciagu tygodnia wylapac tego z 500 szt kazdy bez zartow....

kret
"udomowienie" drzewka
Storczyki
APEL