Ślimaki na papryce

1. Data: 2016-06-20 17:10:16

Temat: Ślimaki na papryce
Od: necro666 <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mam kilka gatunków ostrej papryki, blisko podłoża. Ostatnio okrutnie
żrą mi je ślimaki i pomrowiki. Pryskałem wywarem z pokrzywy (także na
mszyce), na mszyce pomogło genialnie ale na ślimaki nie. Głownie po
dupie dostaje Carolina Reaper, pomidorów i ziół obok w ogóle nie
ruszają. Jakie macie takie niesyntetyczne środki na to cholerstwo?
Przecież nie wysypię solą całego ogródka :D

2. Data: 2016-06-20 17:21:45

Temat: Re: Ślimaki na papryce
Od: "Pomidor" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "necro666" napisał w wiadomości grup

[...]

Wapno. Zwykłe budowlane, hydratyzowane to się bodajże nazywa.

Rodendron
rdza
jablon? przed odklad?
Obsychają liście dębu