Ślimaki w ogrodzie

1. Data: 2001-06-23 14:13:56

Temat: Ślimaki w ogrodzie
Od: "Moniq" <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, słyszałam że można sie pozbyć ślimaków za pomocą "piwa w słoiku" ???
Ma ktos może jakieś dokładniejsze informacje? Nie chę używać chemii.

Moniqe

2. Data: 2001-06-23 16:01:29

Temat: Re: Ślimaki w ogrodzie
Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniq <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> napisał(a) tak :
> Hej, słyszałam że można sie pozbyć ślimaków za pomocą "piwa w słoiku" ???
> Ma ktos może jakieś dokładniejsze informacje? Nie chę używać chemii.
>
> Moniqe

Stosowalem ta metode z bardzo dobrym skutkiem.Obecnie juz
jej nie stosuje bo wole piwo wypic sam:) Efektem jest zzarcie przez
wredne slimaki wschodzacych ogorkow i fasolki.

Male puszki np. po pasztecie wkopywalem tak aby ich brzeg byl
rowno z ziemia i napelnialem piwem.Nastepnego dnia zawsze
w srodku bylo po kilkanascie utopionych slimakow.
Jesli nie chcesz stosowac chemii (zreszta tak jak i ja) to goraco
polecam ta metode.

Piotr

3. Data: 2001-06-25 09:02:35

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moniq <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Hej, słyszałam że można sie pozbyć ślimaków za pomocą "piwa w słoiku" ???
> Ma ktos może jakieś dokładniejsze informacje? Nie chę używać chemii.

Zobacz, jakie inne pulapki na slimaki mozna zrobic z butelek:
http://www.taunton.com/fg/features/techniques/44slug
s.htm

Pozdrawiam
Lilla

4. Data: 2001-06-26 17:57:05

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo pomysłowe, nie wiem tylko, jakiej przynęty użyć. Ma ktoś jakiś
pomysł? Ostatnio dużo tego dziadostwa zaczęło mi się ślimaczyć po działce.
Pozdrowienia - Danusia

[...]

yucca
Dbaj o siebie
brązowieją przyrosty świerka