Słodzenie herbaty

1. Data: 2000-12-02 15:59:04

Temat: Słodzenie herbaty
Od: "Arek" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Słodzę 3 łyżeczki. Bywa że piję parę litrów. Są jakieś ewentualne
negatywne konsekwencje ? Cukrzyca chyba ma inną przyczynę ???
Soczków raczej nie lubię, może lepiej przerzucić się na butelkę pepsi

Mam kumpla który słodzi 7 łyżeczek ale >> nie miesza << żeby nie było za
słodkie
No i jeszcze nic mu nie jest

Arek

2. Data: 2000-12-02 18:18:11

Temat: Re: Słodzenie herbaty
Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słodzę 3 łyżeczki. Bywa że piję parę litrów. Są jakieś ewentualne
> negatywne konsekwencje

Podobno cukier powoduje miażdzycę naczyń krwionośnych powodując też
zaklejanie się co drobniejszych

3. Data: 2000-12-04 07:16:08

Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <90bebd$nl6$1@news.tpi.pl>, y...@a...pl says...

> Podobno cukier powoduje miażdzycę naczyń krwionośnych powodując też
> zaklejanie się co drobniejszych

cukier do slodzenia herbaty jest w ogole do niczego niepotrzebny,
a wrecz przeciwnie, moze szkodzic.

--
== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

4. Data: 2000-12-04 18:49:46

Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cukier do slodzenia herbaty jest w ogole do niczego niepotrzebny,
> a wrecz przeciwnie, moze szkodzic.

przestałem słodzić, używałem słodzika (na aspartamie) no .... ale .....
cholera znowu zaczynam słodzić cukrem .... "pomógł" mi przeczytany gdzieś
argument że aspartam jednak bardzo szkodzi

5. Data: 2000-12-04 21:53:48

Od: "jagut" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yosarian" <y...@a...pl> wrote in message

> przestałem słodzić, używałem słodzika (na aspartamie) no .... ale .....
> cholera znowu zaczynam słodzić cukrem .... "pomógł" mi przeczytany gdzieś
> argument że aspartam jednak bardzo szkodzi

No właśnie, w jaki sposób aspartam szkodzi?

__
jagut

Watroba regeneruje ?
mercilon i krzepliwosc krwi