Słowniczek

1. Data: 2003-06-29 18:57:31

Temat: Słowniczek
Od: "Gonia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na jednej ze stron grupowiczek znalazłam słownik (włoski, hiszpański itd)
przydatnych zwrotów dotyczących robótek ręcznych. Jednakże nie ma tam
słowniczka "rosyjskiego". Ja pochodzę z pokolenia, którego w szkołach uczono
języka angielskiego, więc strona www.7ya.ru stanowi dla mnie tajemnicę...Czy
można gdzieś znaleźć stosowne tłumaczenie? Jeżeli nie, to chyba jednak będę
musiała zaopatrzyć się w słownik "z prawdziwego zdarzenia"...
Pozdrawiam
Gonia

1. Data: 2003-06-29 19:07:08

Temat: Re: Słowniczek
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> można gdzieś znaleźć stosowne tłumaczenie?

Doraznie polecam skorzytanie z translatora z rosyjskiego na angielski na
przyklad tutaj:
http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr

Pozdrawiam
Pusia (Białystok)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-06-30 07:16:50

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
będę
> musiała zaopatrzyć się w słownik "z prawdziwego zdarzenia"...

www.slowniki.onet.pl

Grazyna

Do nowych grupowiczek !!!
Festiwal rękodziełą w Kazimierzu