Ślub w USA bez rozwodu w Polsce ???

1. Data: 2004-04-21 09:55:33

Temat: Ślub w USA bez rozwodu w Polsce ???
Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Piszę w imieniu mojej przyjaciółki, której to mąż wyjechał do USA 16 lat
temu. Niedawno dowiedziała się od znajomych że tam się ożenił. Czy jet to
możliwe, że w USA otrzymał rozwodód z moją przyjaciółką, i ponownie zawarł
związek małżeński bez powiadomienia i udziału mojej przyjaciółki.

Justyna

2. Data: 2004-04-21 21:15:14

Temat: Re: Ślub w USA bez rozwodu w Polsce ???
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <d...@o...pl> wrote in message

Nie znam prawa ale znając butę USA to nie uznają oni praw innych
narodów poza swoim za ważne.

3. Data: 2004-04-22 10:30:59

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w takiej sytuacji koleżankę. Mąż wyjechał do USA rozwiódł się z nią bez
jej wiedzy a następnie ożenił. Ją zawiadomiono gdzies po 2 lat po sprawie.
Po otrzymaniu wyroku amerykańskiego musiała robić sprawę w Polsce, aby był
ważny ten wyrok na terenie Polski.
Pozdarwiam Teresa

Re: [albertan] wyznawcy
zasilek porodowy