Smalec na kempingu - pytanie

1. Data: 2003-07-16 05:55:08

Temat: Smalec na kempingu - pytanie
Od: "Iwona" <i...@j...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Cały czas przygotowuję się do wakacyjnego wyjazdu. Mam pytanie - chciałabym
zrobić smalec, ale boję się, czy smalec wytrzyma upały - nie będę miała
lodówki - czy mogę się zatruć?
Smalec zrobiłabym niestety bez cebuli (bo szybciej się psuje, prawda?) -
utopię słoninę + trochę boczku wędzonego,doprawię i już. Co Wy na to?
Ja uważacie, przeżyję? Da się zjeść? ;-)

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-07-16 09:50:43

Temat: Re: Smalec na kempingu - pytanie
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@j...z.pl> wrote:

> Witajcie!
> Ca"y czas przygotowuję się do wakacyjnego wyjazdu. Mam pytanie - chcia"abym
> zrobić smalec, ale boję się, czy smalec wytrzyma upa"y

Jakis czas wytrzyma. Na pewno dluzej niz swieze maslo.

> - nie będę mia"a
> lodówki - czy mogę się zatruć?

Raczej nie. Ale moze sie roztopic i przybrac postac polplynna.

> Smalec zrobi"abym niestety bez cebuli (bo szybciej się psuje, prawda?)

Prawda. Radzilbym jeszce starannie odcedzic skwarki.

> utopię s"oninę + trochę boczku wędzonego,doprawię i już. Co Wy na to?
> Ja uważacie, przeżyję?

Tak.

> Da się zjeść? ;-)

dopok nie zjelczeje, ale to nie tak predko. A jak zjelczeje , o
poczujesz zawczasu.

Wladyslaw

masa z mleka slodzonego
smażony ser ?? po czesku :)))