Smiertelna ofiara dyngusa

11. Data: 2005-03-29 17:11:28

Temat: Re: Smiertelna ofiara dyngusa
Od: Procki <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:

> Coza zdziczenie w Polsce z tym laniem woda. Obyczaj wprost z zabitej
> dechami wsi.

Wieś też stanowi jakąś emanację cywilizacji. Rozumiem, że w Stanach nie ma
wsi, bo każdy farmer woli mieszkać wśród swoich kilkusethektarowych
włości ...sam. Nawiasem: przez jakiś czas mieszkałem na wsi (polskiej) i
ani razu się nie zdarzyło, żeby w śmigusa ktoś komuś zrobił krzywdę laniem
wody. Od kiedy mieszkam w mieście, co roku widzę jakieś ofiary
(niekoniecznie śmiertelne).

> Nigdzie na swiecie tego nie ma choć wszedzie jest Wielkanoc.

Jeśli chodzi o świat, to - niekoniecznie w Wielką Noc - zdarzają się za to
procesje biczowników, gonitwy z bykami, fajerwerki, Mardi Gras (ile było w
tym roku ofiar śmiertelnych w Nowym Orleanie?), sekty religijne i inne
circenses...

> rodzice nie reaguja bo to taka sama cholota jak i te bachory.

Reakcja bierze się zwykle z wiedzy o akcji - czy była taka wiedza ze strony
rodziców?

> Zalali 77
> letnia kobiete a
> ta dostala ataku serca i zmarla.

Czy grupa powinna ją reanimować, czy udzielić jej porady lekarskiej, czy
dzwonić po policję? Może to i brzmi cynicznie, ale jeśli Pani chce na ten
temat zadowalającej dyskusji, to może lepszą grupą byłaby pl.soc.dzieci
(albo soc.culture.polish - ta jest grupą, gdzie emigranci stanowią dość
duży kontyngent, więc powinna Pani czuć się tam, jak ryba w wodzie)

> Powinny byc wysokie kary nakladane za
> polanie chocby kropla wody wowczas przestana sie bawic polackie przyglupy.

Proponuję zmianę priorytetów: najpierw zakaz posiadania broni palnej w USA,
tyle że może to nieco zmniejszyć potencjał amerykańskiej
transplantologii...

Pozdrawiam,

Procki

12. Data: 2005-03-29 17:57:47

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Daria pisze:

> Coza zdziczenie w Polsce z tym laniem woda. Obyczaj wprost z zabitej
> dechami wsi. Nigdzie na swiecie tego nie ma choc wszedzie jest
> Wielkanoc. rodzice nie reaguja bo to taka sama cholota jak i te
> bachory. Zalali 77 letnia kobiete a ta dostala ataku serca i zmarla.
> Powinny byc wysokie kary nakladane za polanie chocby kropla wody
> wowczas przestana sie bawic polackie przyglupy.

TROLLU! Co to ma wspólnego z PL.SCI.MEDYCYNA?

13. Data: 2005-03-29 18:29:20

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ta dostala ataku serca i zmarla. Powinny byc wysokie kary nakladane za
> polanie chocby kropla wody wowczas przestana sie bawic polackie przyglupy.

Wiesz co szczerze wątpię że jesteś w tych stanach :) (twoje wywody raczej
wyglądają mi na pisane przez jakiegoś kołka który nie ma co robić i pisze
brednie na grupach dyskusyjnych) heh a ja na nie odpowiem bo też nie mam co
robić, a nawet jak jesteś w tak cudownym kraju jak USA, a Polskę uważasz za
jedną wielką beznadzieje to po co piszesz do ludźi w Polsce, czyżbyś
tęskniła, a może nie potrafisz się znaleźć wśród ludzi z USA bo większość z
nich zachowuje się jak świry ? a USA to akurat jest bardzo kiepski kraj do
życia, są inne o wiele lepsze, bezpieczniejsze i ciekawsze i z bardziej
przyjaznymi ludźmi. Większość z moich znajomych którzy byli w USA miała
właśnie takie zdanie i nikt z nich nie chciał by tam mieszkać na stałe
(woleli inne kraje). Także chyba kiepsko trafiłaś.

14. Data: 2005-03-29 19:19:06

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Procki <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ani razu się nie zdarzyło, żeby w śmigusa ktoś komuś zrobił krzywdę laniem
> wody. Od kiedy mieszkam w mieście, co roku widzę jakieś ofiary

Bron sluzy ku obronie. Wybryki z laniem woda to zabawa lobuzerii rodem ze wsi.

15. Data: 2005-03-29 19:37:55

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Daria pisze:

> [...] durny Polak gastarbajter [...]

Piszesz także o sobie?
Bo nie sądzę, byś "karierę" w USA zaczęła od legalnego pobytu i pracy.

--
M.

16. Data: 2005-03-29 19:59:42

Od: Procki <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:

> Bron sluzy ku obronie.

Jak uczy, wszakże, historia...

> Wybryki z laniem woda to zabawa lobuzerii rodem ze
> wsi.

Rodem ze wsi jesteśmy wszyscy na tej planecie. Jeśli Madame ma kłopot z
akceptacją tego faktu, proponuję zmienić shrinka - oto moja porada.

Procki

PS: Dalej karm się już sam, trollu.

EOD

17. Data: 2005-03-29 20:17:55

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

> Na amerykanskie grupy pisze tez.

To jakes taka doswiadczona w pisaniu na grupach i polskich i amerykanskich
to tnij posty!!!

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

18. Data: 2005-03-29 20:20:12

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Piszesz także o sobie?
> Bo nie sądzę, byś "karierę" w USA zaczęła od legalnego pobytu i pracy.

Nigdy nie bylam nigdzie gastarbajterka. Do Stanow przylecialam odrazu
legalnie do meza Amerykanina i od dawna jestem pelnoprawna Obywatelka. Tak ze
trafiles kula w plot.

19. Data: 2005-03-29 20:23:19

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Procki <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Rodem ze wsi jesteśmy wszyscy na tej planecie. Jeśli Madame ma kłopot z
> akceptacją tego faktu, proponuję zmienić shrinka - oto moja porada.

Ty pewnie jestes kmiot skoro to cie najbardziej dotknelo. Ja nie, nie
pamietam by ktokolwiek u mnie z rodziny byl ze wsi.

20. Data: 2005-03-29 20:31:28

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie wygladajace na glupie napisy w USA sa dla asekuracji przed
> odszkodowaniem po wypadku kiedy durny Polak gastarbajter spadnie np z
> drabiny.

no pewnie, bo to akurat polacy najczesciej podaja do sadu amerykanskie
firmy, akurat. I to pewnie jeszcze ci nielegalni.

> Zreszta nigdy nie widzialam takiego napisu i napewno nic takiego nie
> istnieje.

to wez rzuc okiem chocby na swoja klawiature i zobacz co jest na niej
napisane ponizej bloku klawiszy home-end, pgup-pgdn... tudziez z drugiej
strony klawiatury. Albo kup sobie jakas pile w sklepie i zobacz co pisza na
niej o noszeniu okularow ochronnych w trakcie pracy.

> Jednak inne napisy sa i jw. a nie dlatego ze Amerykanie sa glupi.
> Za takie polanie woda ze skutkiem smiertelnym delikwent nie predko
> wylazlby z
> kryminalu nie mowiac o odszkodowaniu.

no pewnie, a w Stanach to moze by i dostal kare smierci za to nawet. A co
jakby sie sad pomylil i skazal nie tego co trzeba? Eeee to nic, w Stanach co
dziesiaty skazany na smierc jest niewinny, to nie szkodzi...

> W Ameryce kazdy tych odszkodowan sie
> boi dlatego m.in i opieka medyczna jest lepsza.

No i bardzo dobrze, ze odszkodowania sa wysokie i ze sady je przyznaja ale
co innego glupota ludzka. Jakis czas temu czytalem artykul o tym ile to kasy
miasto Nowy Jork wydaje rocznie na odszkodowania i byly to bajonskie sumy,
bo np jakas baba szla, nie patrzyla pod nogi i potknela sie o nierowny
chodnik. Skrecila noge i do sadu miasto, a jakze. No i ponad milion dolcow
odszkodowania. To jest przyklad glupoty wlasnie, bo niemozliwe jest przeciez
aby chodniki w calym miescie byly gladkie jak lodowisko. Ale nie, potkne sie
przez wlasna nieuwage to zwale wine na miasto. Niedlugo bedzie mozna w USA
zazadac odszkodowania od poloznika, ze mnie przy porodzie nie zapytal czy
aby na pewno chce sie urodzic.

> Jesli chodzi o paszport
> polski mam oczywiscie bo robia problemy na granicy i paszport trzeba miec.

Problemy droga nasza obywatelko to robia tym, ktorzy maja podwojne
obywatelstwa, bo przepisy wyraznie mowia, ze jesli (choby miedzy innymi)
jestes obywatelka Polski to na terytorium RP musisz legitymowac sie polskim
paszportem. Zamiast walic kity idz do ambasady/konsulatu i zloz wniosek o
zrzeczenie sie polskiego obywatelstwa. Bedziesz miec tylko amerykanskie to
Ci problemow robic nie beda.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

dziwne ranki