Smoki, smoki, mnóstwo smoków...

1. Data: 2001-12-03 20:50:13

Temat: Smoki, smoki, mnóstwo smoków...
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

A niektóre z nich nawet za darmo: <http://dragondreams.accra.ca/Samples.html>

Jest tam m.in seria 13 'drogocennych' smoczków - w naszych warunkach
wymagają one niestety podmieniania nici, jako że Kreinika nigdzie nie
widziałam oraz seria gwiazdkowych stworzeń mitycznych. Uwaga: ze
ściąganiem smoczków trzeba się pośpieszyć, bo w przyszłym roku znikną
aby zrobić miejsce dla kolejnej serii wzorów!

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-12-04 10:33:49

Temat: Re: Smoki, smoki, mnóstwo smoków...
Od: "Lucyna Rajewicz" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy sa gdzies zdjecia kolorowych (wyhaftowanych) smokow,
bo nie moge ich znalezc?

Lucyna

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ściąganiem smoczków trzeba się pośpieszyć, bo w przyszłym roku znikną
> aby zrobić miejsce dla kolejnej serii wzorów!

=(';')=

~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~
~~~~~

1. Data: 2001-12-04 13:19:56

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

Smoki super. Teraz trzeba 'zagranicznych' o Kreinika pomęczyć...

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... Whatever you do, I'll be two steps behind you

1. Data: 2001-12-04 18:52:40

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucyna Rajewicz wystukał w wiadomości <9uib8e$3bt$1@news.tpi.pl>:

> A czy sa gdzies zdjecia kolorowych (wyhaftowanych) smokow,
> bo nie moge ich znalezc?

Tych darmowych nie. Parę już przeklepałam do PCStitcha, to mogłabym
zrobić obrazki "haftu". Tylko kolory będą raczej przybliżone.

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~
Zginął na polu chwały i to było dla niego jedyną pociechą.

1. Data: 2001-12-05 04:54:34

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tych darmowych nie. Parę już przeklepałam do PCStitcha, to mogłabym
> zrobić obrazki "haftu". Tylko kolory będą raczej przybliżone.
>
> Jo'Asia
>
> --
Kochana, a jak juz zrobisz te obrazki haftu, to moge liczyc na to, ze
podeslesz je do mnie?
Bede wdzieczna ogromnie
Grazyna

1. Data: 2001-12-05 07:43:42

Od: Gosia <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo mam zeza, albo widziałam tam numery mulin DMC.
Gocha.

1. Data: 2001-12-05 07:59:00

Od: "Lucyna Rajewicz" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tych darmowych nie. Parę już przeklepałam do PCStitcha, to mogłabym
> zrobić obrazki "haftu". Tylko kolory będą raczej przybliżone.

Grazyna mnie wyprzedzila, ja tez przylaczam sie do jej prosby.

Z gory dziekuje

Lucyna

1. Data: 2001-12-05 09:31:33

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisal(a):
: Albo mam zeza, albo widziałam tam numery mulin DMC.

Nie masz :) Było i DMC i Anchor i nie do zastąpienia metalizowany
Kreinik...

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... And the cat's in the cradle and the silver spoon,

1. Data: 2001-12-05 10:14:03

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wystukał w wiadomości
<c...@n...przemo.priv.p
l>:

> Albo mam zeza, albo widziałam tam numery mulin DMC.

Owszem, ale "kluczowe" elementy - czyli kamienie szlachetne i grzebienie
smoków są robione super-duper nićmi Kreinika. Nie mam pojęcia nawet jak
one wyglądają... ;)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~
Starzy ludzie poumierali i w ten sposób zlikwidowano analfabetów.

1. Data: 2001-12-05 10:44:29

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grażyna Szkudlińska wystukała w wiadomości <9uki4f$k53$1@news.tpi.pl>:

> Kochana, a jak juz zrobisz te obrazki haftu, to moge liczyc na to, ze
> podeslesz je do mnie?
> Bede wdzieczna ogromnie

Wysłałam pod oba adresy i oczywiście dalej dzielcie sie wedle uznania, ale na
wszelki wypadek powtórzę publicznie:

Proszę o niewystawianie publiczne, jako że każdy z wzorów ma jasny zakaz
wystawiania go gdziekolwiek poza stronami Dragon Dreams. A z tych obrazków
od biedy dałoby sie odtworzyć wzór...

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
Mówiąc obrazowo elektrony w przewodniku trykają się łebkami.

zimowa strona skrzacika
Topy
pomocy
Pomocy !!!