Śnieżka zdobyta na onet.pl :)

1. Data: 2006-08-08 20:20:28

Temat: Śnieżka zdobyta na onet.pl :)
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje :)

http://pejzaze.onet.pl/filmy/216,1423253,1,odtwarzaj
.html

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

2. Data: 2006-08-10 10:11:53

Temat: Re: Śnieżka zdobyta na onet.pl :)
Od: "Adam T." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje i podziwiam
Tacy ludzie jak Jarek dodaja mi sily. Rzeczy ktore wydaja sie nie do
zrealizowania moga byc jednak urzeczywistnione :-) Moze kiedys dokonam
czegos podobnego.
Pozdrawiam
Adam T

3. Data: 2006-08-10 10:25:34

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tacy ludzie jak Jarek dodaja mi sily. Rzeczy ktore wydaja sie nie do
> zrealizowania moga byc jednak urzeczywistnione :-) Moze kiedys dokonam

Ciekawa trasa i sam chetnie sprobowalbym nia przejechac, ale moj wozek z
napedem na kola tylne na stromszych podjazdach staje sie nie sterowny.
Ciekawe ile czasu zajelo Jarkowi jej pokonanie?

Leszek

4. Data: 2006-08-10 12:22:33

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa trasa i sam chetnie sprobowalbym nia przejechac, ale moj wozek z
> napedem na kola tylne na stromszych podjazdach staje sie nie sterowny.
> Ciekawe ile czasu zajelo Jarkowi jej pokonanie?

Jesli chodzi o trase to jesli Twoj wozek "staje deba" na stromych podjazdach
to moglbys miec duze klopoty bo trasa miejscami jest trasznie stroma. Sam
wjazd z samego Karpacza zajal by mi okolo 3-4h , natomiast jesli chcialbys
sprobowac wjechac wyciagiem i dalej rowerem to zajmie okolo 2h, ale tak jak
mowie na filmie nie widac jak ta droga jest stroma oraz jak bardzo nierowny
i dziurawy jest ten odcinek kostki. Polecam dokladnie obejrzec ten film:
http://www.rolins.webtech.pl/sport-on/menugora/galer
ia/video/sniezka.avi

jesli sie zdecydujesz to sluze radami i wskazowkami.

Przy okazji zapraszam do rozkrecenia forum na mojej stronie :
www.sport-on.com

chcialbym aby to bylo odpowiednie miejsce do takich pogaduch.

5. Data: 2006-08-10 12:39:45

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O co wam chodzi z ta "sniezka zdobyta" ??
To jak u gluchego ze uslyszal lokomotywe albo u niewidomego ze byl swiadkiem
morderstwa !
Co tu podziwiac ?
Kazdy z kasa dojedzie !
Czemu sie nie wzruszacie ze gluchy stworzyl telefon ?
Ze gluchy gral na fortepianie ?
Czemu sie nie wzruszacie ze niewidomy pokonal 5 napastnikow ?
Ze niewidomy namalowal obraz godny Moneta ?
Czy to nie wyczyny ?
Wozkowicze nie grupowicze ???
To jest jednostkowa sprawa , jednostkowy indywidualizm !
Co nam to da ? Prywatna ambicja ?
Dopoki niepelnosprawni nie beda jednoscia w Polsce nie bedzie miejsca dla
takich jak my.
Sami jestesmy winni ze nie umiemy walczyc o swoje prawa - kazdy walczy o
swoje indywidualne ego
Sami sobie odpowiedzcie
To nie system to wasza mentalnosc doprowadza do tego ze kazdy musi sie
pokazac swoja oryginalnosc
pzdr
scorpio

6. Data: 2006-08-10 13:23:15

Od: aniolek <a...@t...eu> szukaj wiadomości tego autora

scorpio napisał(a):
> O co wam chodzi z ta "sniezka zdobyta" ??

a o to, ze cieszymy się, że Rollinsowi sie udało ją zdobyć.
chyba proste?

> To jak u gluchego ze uslyszal lokomotywe albo u niewidomego ze byl swiadkiem
> morderstwa !
> Co tu podziwiac ?
> Kazdy z kasa dojedzie !

to zarób kasę i wiooooooo :)

> [...]
> Czy to nie wyczyny ?
> Wozkowicze nie grupowicze ???
> To jest jednostkowa sprawa , jednostkowy indywidualizm !

Żeby ci tak żyłka nie pękła ze zlości :>

> Dopoki niepelnosprawni nie beda jednoscia w Polsce nie bedzie miejsca dla
> takich jak my.

Jaką jednością? Zawsze będę jednostki, które coś chca i potrafia i takie
zawistne pierdoły, co tylko sie zapluwają ze zlości, że innym się coś udaje.

> [...]
> swoje indywidualne ego
> Sami sobie odpowiedzcie
> To nie system to wasza mentalnosc doprowadza do tego ze kazdy musi sie

Bełkoczesz. Napij się wody, policz do stu i powiedz, o co ci chodzi,
poza jawną zazdrością.

aniolek

7. Data: 2006-08-10 15:12:15

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a o to, ze cieszymy się, że Rollinsowi sie udało ją zdobyć.
> chyba proste?

Bravo Tysiacom niepelnosprawnych sie udalo ale on musial to specyficznie
pokonac
W czyim imieniu ? Wlasnym ? Czy niepelnopsrawnych ?

> to zarób kasę i wiooooooo :)

Jak to zarob ? Kazdy zarabia. A jak myslisz ile ta wycieczka kosztuje ?

> Żeby ci tak żyłka nie pękła ze zlości :>

Z jakiej zazdrosci ? Jestem z tego dumny a dlaczego wy zapominacie o
historii niepelnosprawnych ? I myuslisz ze on zapisze sie w ksiegach
historii ?

> Bełkoczesz. Napij się wody, policz do stu i powiedz, o co ci chodzi,
> poza jawną zazdrością.

Bełkot heheh to czemu ja tu czytam o dyskryminacji niepelnosprawnych ? Ile
tego mozna czytac przez te glupie 17 lat ?

czlowieku zmien pseudo

8. Data: 2006-08-10 15:39:09

Od: aniolek <a...@t...eu> szukaj wiadomości tego autora

scorpio napisał(a):

> Bravo Tysiacom niepelnosprawnych sie udalo ale on musial to specyficznie
> pokonac
> W czyim imieniu ? Wlasnym ? Czy niepelnopsrawnych ?

Skąd sie urwaleś? W jakim czyim imieniu?

> Jak to zarob ? Kazdy zarabia. A jak myslisz ile ta wycieczka kosztuje ?

Kwestia priorytetów. Jeden kupuje piwo, drugi rower, a trzeci daje na
radio M. Wolny kraj, kazdy wydaje kase, na co ma ochote.
To cie tak boli?
A zagladanie komus do portfela jest okropnie prowincjonalne.

> Z jakiej zazdrosci ? Jestem z tego dumny a dlaczego wy zapominacie o
> historii niepelnosprawnych ? I myuslisz ze on zapisze sie w ksiegach
> historii ?

ale pieprzysz :)

> Bełkot heheh to czemu ja tu czytam o dyskryminacji niepelnosprawnych
? Ile
> tego mozna czytac przez te glupie 17 lat ?

To zmien dobor lektur. I niczyje to wina, ze twoje 17 lat bylo glupie.

> czlowieku zmien pseudo

juz sie rozpędzam.
aniolek.

9. Data: 2006-08-11 10:10:23

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>O co wam chodzi z ta "sniezka zdobyta" ??

O to, że można robić coś innego niż siedzieć w domu i narzekać, że ONI dają
małą rente, że ONI potrącają z renty podatek, że ONI nie podetrą tyłka jak
"NAM" się nie chce. Bo nam się to przecież należy. Bo "MY" jesteśmy biednymi
kalekami. Każdy przejaw aktywności. Każde pozytywne łamanie stereotypów
przez niepełnosprawnych jest ważne i godne zwrócenia na nie uwagi.
Każdy przejaw aktywności zawodowej, społecznej, sportowej czy też innej jest
niezmiernie ważny.

Niepełnosprawni mają swoje 5 minut w mediach. Osoby decydujące co ma się
ukazać, co ma być wydrukowane zainteresowały się tematem i należy z tego
korzystać. Korzystać w pozytywny sposób.
Tak aby telewizja nie pokazywała niepełnosprawnych jako żebrakó na ulicach,
czy też pijaków w wieczornej kronice policyjnej.

> To jak u gluchego ze uslyszal lokomotywe albo u niewidomego ze byl
> swiadkiem
> morderstwa !

Czy bycie przez niewidomego świadkiem morderstwa jest sukcesem? Nie do końca
rozumiem o co Ci chodzi.

> Kazdy z kasa dojedzie !

Pomyłka. Każdego z kasą zawiozą. Nie każdy dojedzie sam. Nie każdy poświęci
swój czas na realizacje marzeń. Na udowodnienie innym i sobie, że
niepełnosprawność go wyeliminowała z

> Czemu sie nie wzruszacie ze gluchy stworzyl telefon ?

Alexsander Graham Bell był głuchy? (to zdaje się on jest uznawany za
wynalazcę telefonu)

> Ze gluchy gral na fortepianie ?

Nie znam żadnej takiej osoby więc cieżko mi się wzruszyć nad czymś czego nie
miałem okazji poznać.

> Czemu sie nie wzruszacie ze niewidomy pokonal 5 napastnikow ?

Podaj namiary to chętnie pogratuluję. Chyba że masz na myśli bohatera
jakiegoś azjatyckiego filmu karate.

> Ze niewidomy namalowal obraz godny Moneta ?

Nie znam w tym zakresie twórczości niewidomych. Podaj proszę adres strony
www z przykładowymi dziełami niewidomych.

> Czy to nie wyczyny ?

Takie zjawiska należy uznać za wyczyny. O ile są prawdziwe i się je zna.
Trudno jest zachwycać się czymś czego nie znamy.

> Wozkowicze nie grupowicze ???

Tego nie rozumiem. O co Ci chodzi? Rolins sprawia na mnie wrażenie
wózkowicza...
To właściwie ja jako amputant chodzący na protezie powinienem być
sfrustrowany, że świat się zachwyca wózkowiczami, niewidomymi, głuchymi, czy
też z dziecięcym porażeniem mózgowym, a o nas biednych amputantach się
zapomina bo nie jesteśmy tak medialni ;)))

> To jest jednostkowa sprawa , jednostkowy indywidualizm !

Wszystko jest jednostkową sprawą. Nawet to co jemy na śniadanie, jeden lubi
jajka inny dżem a jeszcze inny płatki kukurydziane z zimnym mlekiem.
świat się skłąda z indywidualności i tego nie zmienisz.

> Co nam to da ? Prywatna ambicja ?

Da nam to co potrafimy z tego wyciągnąć dla siebie:
- powód do narzekań i wyładowania się na innych,
- rozbudzi pragnienie posiadania własnych marzeń,
- realizowanie własnych marzeń,
- pomaganie innym w realizowaniu ich marzeń,
- ruszenie się sprzed ekranu telewizora czy monitora,
- wzruszenie się nad "biednym" kaleką wjeżdżającym na śnieżkę,
- poszukanie 1000,- złociszy aby wyjechać na szkołę niepełnosprawnego
narciarstwa organizowaną przez Rolinsa,
- obudzenie się z odrętwienia,
- ruszenie się w poszukiwaniu sponsora jeżeli nas "kalek" nie stać na
realizowanie marzeń,
- i wiele innych w zależności od wyobrażni.

Jakakolwiek nasza reakcja będzie to będzie z korzyścią dla nas bo w
najgorszym wypadku wysilimy się aby skrytykować Rolinsa za to że mu się chce
ruszyć poza ustalone ramy zachowań ON. A właściwie, ze mu się nie chce
siedzieć w domu i użalać nad sobą

> Dopoki niepelnosprawni nie beda jednoscia w Polsce nie bedzie miejsca dla
> takich jak my.

oooooooooo tak.
To jest myśl!!!
Stwórzmy Polski Front Jedności Niepełnosprawnych.
Na początek tak modny obecnie spontaniczny ruch społeczny, następnie
przekształcimy go w partię polityczną. Stworzymy listy wyborcze na których
będą sami niepełnosprawni. Inni niepełnosprawni zagłosują na niepełnosprawne
listy. Będzimy mieli "nasze" rady miast i gmin. "Nasi" Prezydentowie miast,
burmistrzowie i wójci będą realizowali politykę dla niepełnosprawnych.
Za 3 lata wystawimy reprezentację do Sejmu i Senatu RP i wygramy. Za 4 lata
"Nasz" niepełnosprawny kandydat wygra wybory prezydenckie.

Wzurszyłem się tą wizją. Jaki to będzie piękny i wspaniały niepełnosprawny
kraj...
Po prostu jeden wielki Polski Ośrodek Pomocy Społecznej.

I czego więcej chcieć?

Mam. Jak już przejmiemy władzę pełnosprawnych zapędziemy do obozów pracy
żebyśmy "MY" nie musieli pracować. Muszą zapracować na nasze renty. Przecież
podniesiemy je sobie minimum do 2500,- PLN. A co będziemy sobie żałować.

> Sami jestesmy winni ze nie umiemy walczyc o swoje prawa - kazdy walczy o
> swoje indywidualne ego

No to powiedz mi co mam dla Ciebie wywalczyć, chwilowo przerwę zaspokajanie
swojego ego i mojego żołądka też.
Co byś chciał zmienić?
No i co najważniejsze co już zrobiłeś aby zmienić sytuację dla ogółu
niepełnosprawnych w Polsce?

> Sami sobie odpowiedzcie

Odpowiadam:
Można zmieniać kraj indywidualną pracą. Nie trzeba organizować czynów
społecznych. To, ze pracuję, to że wydaję w Polsce zarobione pieniądze, to
że nie pobieram renty z ZUSu (bo nie mam do niej prawa) przyczynia się do
rozwoju państwa.
Chcesz zmienić obowiązujące prawo aby było nam lepiej? Zaproponuj coś,
jeżeli będzie sensowne to może uda się złożyć projekt w sejmie.

> To nie system to wasza mentalnosc doprowadza do tego ze kazdy musi sie
> pokazac swoja oryginalnosc

Czasy kiedy kązdy niepełnosprawny musiał robić miotły w spółdzielni
inwalidów minęły.
Teraz trzeba pracować na siebie. Państwo zapewnia minimum niezbędne do
przeżycia i jeszcze długo tak będzie bo system zwany systemem emerytalno
rentowym jest chory.
Do zmiany sytuacji potrzeba lat, a zanim zmieni się system trzeba sobie
radzić w miare sposiadanych zdolności.
Jeden umie gotować inny pisać artykuły czy też pierdzieć pachą. Ilu ludzi
tyle zdolności.

Nie każdy też może pracować ze względu na swoja niepełnosprawność. Tak więc
nie uogulniam, ze każdy może samodzielnie realizować swoje pragnienia.

Ja mam marzenia. Pobiegać i pojeżdzić z żoną na nartach. Wiem, że je za
jakiś czas zrealizuje. Nie będzie to łatwe bo nie mam kolana ale zrobie to
bo chce.

Narazie dzięki fundacji Agaty poznałem nurkowanie i urzekło mnie to. Dało mi
niezłego kopa do realizowania pragnień.
www.tacysami.org.pl we współpracy z www.nautica.pl organizuje nurkowanie. W
Krakowie i Warszawie można zrobić część basenową kursu bez opłat.
Dokończenie kursu jest organizowane w Chorwacji na wyspie Hvar. Polecam
każdemu tą formę aktywności.
www.far.org.pl ta fundacja też organizuje nurkowanie dla wózkowiczów i też z
Nauticą.

10. Data: 2006-08-11 10:20:15

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bravo Tysiacom niepelnosprawnych sie udalo ale on musial to specyficznie
> pokonac

Są różne rodzaje niepełnosprawnosci i każdy pokonuje śnieżkę w taki sposób
na jaki pozwala mu sprawność.

Czy w Twojej ocenie Rolins miał się wspinać na rękach i tyłku?

> W czyim imieniu ? Wlasnym ? Czy niepelnopsrawnych ?

Czy trzeba robić wszystko w czyimś imieniu? Jak powie, że własnym to mu
dowalisz, że prywate robi. Jak powie, że w imieniu niepełnosprawnym to też
Ci się niespodoba bo sobie nie życzysz aby w Twoim imieniu? ;)

> Jak to zarob ? Kazdy zarabia. A jak myslisz ile ta wycieczka kosztuje ?

A strzele sobie z kosztami.
Jeżeli masz rower czy inne urządzenie nadająze się do jazdy po stromym
terenie to koszt wynosi tyle ile dojazd do Karpacza i jakiś dodatkowe picie
bo zapotrzebowanie na płyny jest pewnie większe niż na codzień.

Tyle i nie więcej.

Natomiast jeżeli nie mas sprzętu to koszt zrobienia/kupna/wypożyczenia
sprzętu plus powyższe koszty.

> Z jakiej zazdrosci ? Jestem z tego dumny a dlaczego wy zapominacie o
> historii niepelnosprawnych ?

Opisz historię niepełnosprawnych abyśmy jej nie zapomnieli.

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

Pijany lub naćpany chuligan - jak się bronić
film ze zdobycia sniezki
Re: Kraków / programiści Java i grafik (3 lub 4 osoby) / forma zatrudnienia dowolna .
Granica
Asystenci dla ON w Warszawie