Socjalizacja w rodzinie

1. Data: 2011-01-29 15:41:17

Temat: Socjalizacja w rodzinie
Od: "martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdarza się, że niektóre rodziny obszerne strefy oddziaływań pozostawiają
przedszkolu, szkole lub innym instytucjom, wychodząc z założenia, że należy to
wyłącznie do ich obowiązku. Nie biorą pod uwagę, że bez ich udziału i wsparcia
nikt nie wpoi dziecku zasad moralnych, którymi będzie się ono zawsze w życiu
konsekwentnie kierowało.
Żadne środowisko czy instytucja nie nauczy kulturalnego współżycia z ludźmi
dziecka wzrastającego w atmosferze wzajemnego poniżania się dorosłych. Każde
dziecko pragnie być dumne z rodziny. Oddziaływanie rodziny dokonuje się w toku
codziennego życia. Jego efekty, szczególnie postawy prospołeczne, zależą od
struktury rodziny, panujących w niej stosunków, poziomu
kulturalno-wychowawczego, sytuacji materialnej oraz świadomości i
odpowiedzialności za socjalizację jednostki.

2. Data: 2011-02-15 09:21:52

Temat: Re: Socjalizacja w rodzinie bunga,bunga
Od: " jan" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

martyna <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> kulturalno-wychowawczego, sytuacji materialnej oraz świadomości i
> odpowiedzialności za socjalizację jednostki.

rodzinę wykreślic z konstytucji!!!!!!
Chrońmy dzieci i rodziny przed dewiatnami!
[szukam e-booków]
co to jest niekrzywdzenie
szkodliwe odżywianie