Soczewki

1. Data: 2005-11-20 16:30:00

Temat: Soczewki
Od: "miro" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie czy są jednodniowe soczewki kolorowe (-0.5) ? czy tylko są
miesięczne takie kolorowe? aktualnie mam jednodniowe i postanowiłem kupić
teraz miesięczne i myśle nad jakimiś kolorowymi:)

1. Data: 2005-11-21 08:17:41

Temat: Re: Soczewki
Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro" <s...@p...fm> napisał
> Mam pytanie czy są jednodniowe soczewki kolorowe (-0.5) ?

Są Acuvue 1-day colours :
http://img.idealo.de/folder/Product/311/9/311955/pro
duktbild_gross.gif

1. Data: 2005-11-21 08:40:05

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tusia wrote:
> Użytkownik "miro" <s...@p...fm> napisał

> Są Acuvue 1-day colours :
> http://img.idealo.de/folder/Product/311/9/311955/pro
duktbild_gross.gif

> Pozdrawiam

nie tylko te :) w vision express maja duzy wybor :)

1. Data: 2005-11-21 09:46:01

Od: "miro" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

duktbild_gross.gif

> nie tylko te :) w vision express maja duzy wybor :)

tam maja drogo :P jakie jeszcze inne firmy robia kolorowe z wada i nie tylko
dzienne a miesieczne tez ?

1. Data: 2005-11-22 07:57:30

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <dls515$6th$1@atlantis.news.tpi.pl> miro wrote:

duktbild_gross.
> tam maja drogo :P jakie jeszcze inne firmy robia kolorowe z wada i nie
> tylko dzienne a miesieczne tez ?

http://www.twojesoczewki.pl/ -> dział z kolorowymi. Miesięczne, 1-dniowe,
zabarwiające, kryjące, z korekcją i bez.

--
Mądrość radiowa:
P: Jak uniknąć ptasiej grypy?

1. Data: 2005-11-22 12:43:27

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości
> http://www.twojesoczewki.pl/ -> dział z kolorowymi. Miesięczne, 1-dniowe,
> zabarwiające, kryjące, z korekcją i bez.

Sobie weszłam i popatrzyłam i tylko się zastanawiam: np. niebieskie, 20zł/
szt to jest za miesięczne? Bo nic nie napisali.

M.

1. Data: 2005-11-22 15:58:02

Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisal

duktbild_gross.gif

> nie tylko te :) w vision express maja duzy wybor :)

O ile mi wiadomo to jednodniowe kolorowe robi jedynie Johnson, jesli znasz
jakies inne mozesz podac przyklad?

1. Data: 2005-11-23 06:56:56

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <dlv3p2$bpn$1@inews.gazeta.pl> sq4ty wrote:

> Sobie weszłam i popatrzyłam i tylko się zastanawiam: np. niebieskie,
> 20zł/ szt to jest za miesięczne? Bo nic nie napisali.

Nie wiem, prawdę mówiąc dopiero przymierzam się do kupna szarych
jednodniówek :) Niechaj luknę... te z promocji to Acuvue 2 Colors 20zł/
szt? Acuvue 2 Colors to ZTCW 2-tygodniówki są.

--
Mądrość radiowa:
P: Jak uniknąć ptasiej grypy?
O: Po kontakcie z ptakiem należy umyć ręce.

[gdzie] zdobienie paznokci w Lublinie
Pasta do zębów i farba do włosów
[ponownie] zapalenie skory / luszczyca
Max Factor Colour Adapt - ma jakieś wady?
Lip fusion [sephora]