Soczewki i chlor????

1. Data: 2003-08-18 09:33:57

Temat: Soczewki i chlor????
Od: "Asia" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie , mam przyjaciela który nosi soczewki kontaktowe i nawet gdy je
zdejmnie to nie może się kąpać w basenie!!!Oczy za chwile mu łzawią i
strasznie pieką.......wybiera sie własnie do lekarza,ale mimo to
postanowiłam sie was poradzić!!czy ktoś zna może krople dzięki którym bedzie
mogł sie kąpać w wodzie chlorowanej??

pozdrawia
asia
z...@t...pl
DZIEKUJE

2. Data: 2003-08-18 10:03:25

Temat: Re: Soczewki i chlor????
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhq6js$9k1$...@n...news.tpi.pl,
Asia <z...@t...pl>:
> [...]
> mimo to postanowiłam sie was poradzić!!czy ktoś zna może krople
> dzięki którym bedzie mogł sie kąpać w wodzie chlorowanej??

Polecam bariere mechaniczna: szczelne okulary do plywania. Sa dostepne
okulary plywackie z korekcja.

Chlor jest dosc agresywny, ale oprocz chloru czyhaja w basenie
drobnoustroje, ktore moga prowadzic do groznych zakazen rogowki.

--
Robert

3. Data: 2003-08-18 18:36:44

Od: "KOT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chlor jest dosc agresywny, ale oprocz chloru czyhaja w basenie
> drobnoustroje, ktore moga prowadzic do groznych zakazen rogowki.

szkoda kasy na takie okulary, przeciez w wodzie nie trzeba super dobrze
widziec, zwlaszcza w basenie, wystarcza kontury ludzi, okularki po pewnym
czasie... sie wyrabiaja i przestaja byc szczelne... a zwykle, przyzwoite
okularki kupi za 20-25 zl (tylko przymierzyc najpierw i uzyskac efekt
zasysania !)

Krzysiek

4. Data: 2003-08-18 18:41:12

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhr6a9$mpn$...@n...onet.pl,
KOT <k...@p...onet.pl>:

> szkoda kasy na takie okulary, przeciez w wodzie nie trzeba super
> dobrze widziec, zwlaszcza w basenie, wystarcza kontury ludzi,

Oczywiscie, jesli bez korekcji widzisz tylko "nie super dobrze", to pewnie
ze "szkoda kasy", ale jak ktos ma ostrosc wzroku bez korekcji np. 2%, to juz
inaczej to wyglada.

--
Robert

5. Data: 2003-08-18 19:07:27

Od: "KOT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze "szkoda kasy", ale jak ktos ma ostrosc wzroku bez korekcji np. 2%, to

oj sorki Robert poszlo na priv przez pomylke :)

Podobno czlowiek bez wady wzroku, pod wodą, widzi tak, jaki czlowiek, ktory
ma -14 dioptrii. Z tego co sie zorientowalem przyjaciel Asi z powodzeniem
plywal bez szkiel kontaktowych, wiec raczej okulary z korekta mu chyba
niepotrzebne :)

pozdrowka
Krzysiek

6. Data: 2003-08-18 19:39:43

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhr83o$qrb$...@n...onet.pl,
KOT <k...@p...onet.pl>:

> oj sorki Robert poszlo na priv przez pomylke :)
nie szkodzi, bo nie doszlo (moze nie "odspamiles")

> Podobno czlowiek bez wady wzroku, pod wodą, widzi tak, jaki czlowiek,
> ktory ma -14 dioptrii
Ej, no chyba troche lepiej jednak?

Poza tym jeszcze jest patrzenie nad woda.

> Z tego co sie zorientowalem przyjaciel Asi z
> powodzeniem plywal bez szkiel kontaktowych, wiec raczej okulary z
> korekta mu chyba niepotrzebne :)

pewnie tak, ja tylko zasygnalizowalem, ze takie istnieja - inni tez czytaja
grupe

--
Robert

7. Data: 2003-08-26 19:27:35

Od: "dziecio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> strasznie pieką.......wybiera sie własnie do lekarza,ale mimo to
> postanowiłam sie was poradzić!!czy ktoś zna może krople dzięki którym

Moze powinien zmienic basen, kazdy ma unikalna flore bakteryjna
(chyba raport Newsweeka albo Polityki...)

Znieczulenie u stomatologa
Nikt nie wie co to może być?
Co to może być? - nikt nie wie?
problem z łokciem --- poradzcie