Soczewki kontaktowe

1. Data: 2000-03-19 00:10:21

Temat: Soczewki kontaktowe
Od: "Ryj" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Moglby ktos polecic jakies tanie no i w miare dobre soczeki kontaktowe?
Przymierzam sie od dawna, ale jakos mi sie nie chce isc do okulisty, choc
nie bylem tam juz ze trzy lata (moze ktos zna jakiegos dobrego i co
najwazniejsze taniego prywatnego okuliste w Gliwicach?). W okularach mam
szkla +2 i +2,5 nie powinno byc wiec chyba problemow z dostaniem takich
szkiel? Aha, myslalem o soczewkach miesiecznych, bo o ile wiem wychodza w
uzytkowaniu najtaniej.
Ktos cos poleci? :)
Z gory dzieki.

--