Soja.

91. Data: 2004-04-02 09:58:06

Temat: Re: Soja.
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:c4jcdd$lbj$1@news.onet.pl...

> Bo ciągle jakiś zanudzacz inicjuje watek o niej, oskarżając wegetarian o
> jej masowe spożycie.

Temat: "pieczeń z tofu" - to też mięsożerny zanudzacz?
Poczytaj jeszcze raz wątek. Wegetarianie ani razu nie splamili się
odradzaniem jedzenia soi.

Pozdrawiam
Leszek

92. Data: 2004-04-02 10:13:01

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jak rozumiem przyznajesz ,ze optymalni to sekta i ci to udowodniłem.

???

> i po co sie tyle lat wykręcać i kłamać,ze to stowarzyszenie ludzi dobrej
> woli bez podtekstu komercyjnego .

Ty z "rozumieniem" to już masz dawno problem...
Coś mi się wydaje, że masz jakieś przykre osobiste doświadczenia z sektami,
tak jak Artur (lekarz z Forum gazety.pl) i stąd u ciebie ta fobia i wszędzie
wszystko kojarzy ci się z sektą... to rzeczywiście musi być straszne...

Krystyna

P.S. A w tym wątku miało być o soi...

93. Data: 2004-04-02 10:40:04

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Temat: "pieczeń z tofu" - to też mięsożerny zanudzacz?

No , i ile takich wątków jest z inicjatywy wegetarian?

> Poczytaj jeszcze raz wątek. Wegetarianie ani razu nie splamili się
> odradzaniem jedzenia soi.

Nie kłam - nagminnie odradzam podawane dzieciom ze skaza białkową mleka
sojowego. Ale fakt - to na psd. Co nie zmienia faktu, że nigdy nie pisz
nigdy jak nie wiesz na pewno, tylko czegoś sobie życzysz..

Sowa

94. Data: 2004-04-02 11:07:26

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto pasie nią zwierzęta hodowlane?

czy Ty czegos nie mylisz? karmienie zwierzat i ludzi to chyba nie to samo. A
poza tym to model amerykanski (nie azjatycki!) "pompowania" w zwierzeta
wytloczkow sojowych to dosc mloda tradycja. A poniewaz chodowcy wcale nie sa
zachwyceni tym sojowym "forcingiem", producenci soi znalezli sobie innych do
karmienia soja, i wegetarianie stali sie celem najwyzszej rangi dla
producentow soi

>A kto nią faszeruje wędliny?
> Wegetarianie? A kto jak ma ugościć wegetarianina, to najczęściej wpada na
> genialny pomysł zrobienia mu pseudo schabowego z soi?

jak bys troche poczytala optymalnych (a nie tylko tych co o nich mowia
zawodowi krytycy DO), to bys sie przekonala ze dla optymalnych
najwazniejszym celem jest znalezienie "zrodel" produktow dla ludzi, jajka od
kur chodzacych w plenerze, swinek "tyjacych" w normalnym tempie a nie
expresem itd itp. Gdzie Ty tu widzisz miejsce dla soi?

> Czasmi zaglądam do puszkki, nie jestem zajadłą tropicielką każdej rady
> dietetycznej jaką ktos umieści sobie na jakichś stronach.
> Może cię zszokuję, ale ze stron prowegetariaskich to znam tylko wege.pl i
> też pobieżnie - ostatnio tam byłam jak "prezes" mnie poprosił o
umieszczenie
> opisu książki. Chyba grubo przed gwiazdką to było.

nie chcesz zagladac?

> Można to szybko zmienić - pobawię się w trolla, namówię paru kolegów do
> podobnej działalności i statystyka szybko się zmieni - czy wtedy będzie
> można sądzić, że zmieniło się na większe spożycie awokado wśród
optymalnych?

:)))))))))) alez jest ich juz wielu, a wiec to nie bedzie nic nowego. Kilku
mniej , kilku wiecej. Ale nie zmienisz faktu ze dla optymalnych np awokado
to tylko dodatek weglowodanowy do posilku

> Wybacz ale jest to gadanie kogoś, kto mówi o czymś, na czym się nie zna.
> Soja jest jadalna,

tytlko i wylacznie po przerobce!! czy negujesz istnienie w soi zwiazkow
szkodliwych dla czlowieka?

>więc niektórzy ją jedzą bez względu czy są , czy nie,
> wegetarianami.
> Osobiście nie znam nikogo, kto jadałby ja codziennie, czy co drugi dzień
> chociaż.

to jeszcze nie dowod, trzeba rzucic okiem do statystyk. Dopiero wtedy mozna
wyciagnac jakies wnioski

> Nie rozumiem tego zdania. Wegetarianie nie zjadają mięsa podobnego z soją.

miesopodobne (soja) tak jak czekoladopodobne (z margaryny)

> A dla czego w polskich sklepach jest coraz więcej stoisk z chipsami?
> Bo ludzie to jedzą,

no wlasnie!

>co nie znaczy że akurat wegetarianie są ich głównymi
> odbiorcami.
> Zresztą mało popularne są te wyroby, na moim osiedlu (dużym) tylko w
jednym
> dużym sklepie jest małe stoisko a takimi rzeczami, za to kaszę gryczana i
> fasolę można dostać w każdym spożywczym i warzywniaku.

i tak trzymac! soja za ocean!!!

Jurek

95. Data: 2004-04-02 13:31:11

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> Najbardziej mi to, co tam jest pasuje do opisu jedynie słusznego Kościoła.

No właśnie. Ale jakoś NIKT tego nie zauważa... (?)
Wkrótce większość Polaków pośpieszy ze święconką do kościoła, a po przyjściu
do domu odstawi koszyczek i znów przystąpi do szkalowania innych w necie.
Taka to już jest ta nasza polska hipokryzja... :(

> Natomiast to, co poniżej, nijak się ma do optymalnych:
>
> "Czy trzeba z dnia na dzień bez konsultacji lekarskiej przestać: zażywać
> lekarstwa, jeść mięso (lub inne produkty), pić jakieś napoje, a rozpocząć
> np. oczyszczające głodówki? [tak]"
>
> ;)

Brawo! Ewo, nawet nie wiedziałam, że tam jest coś napisane na temat
konkretnego jedzenia. Zazwyczaj wszystkie informacje o sektach rozwodzą na
na każdy inny temat, (tylko nie o diecie) i według tych bardzo licznych,
sprecyzowanych symptomów, to właściwie KAŻDEGO człowieka można by uznać za
sekciarza... ;)))

Według mojego, dość marnego, rozeznania w sektach - podstawową wspólną cechą
sekty jest właśnie - ZABRONIENIE pożywienia wysokowartościowego, ŻADNA sekta
nie zaleca pełnowartościowego pożywienia.
Jeśli jest inaczej - to niech mi ktoś przedstawi przykład.

Ale za to sekty nader chętnie zalecają conajmniej wegetarianizm i trudno nie
dostrzec wzajemnej zależności
http://vrinda.net.pl/zdrowie/wegetarian.php

Z relacji różnych ofiar sekt wiem, że są zastraszane i trudno im się wyrwać
z sekty, a członkowie nagle tracą wszelki kontakt z rodzinami.
http://uwaga.onet.pl/326763,archiwum.html
http://uwaga.onet.pl/321774,archiwum.html

Czarny, poszukaj w necie takiej sekty, która zaleca jeść wszystko, co
najlepsze, czyli mięso, jajka, śmietanę, masło, sery... i której nie zależy
na kontakcie z żywiącymi się optymalnie i nawzajem... :)

Krystyna

96. Data: 2004-04-02 14:04:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do domu odstawi koszyczek i znów przystąpi do szkalowania innych w necie.
> Taka to już jest ta nasza polska hipokryzja... :(

tak na marginesie nie należe do KK

> [...]
> sprecyzowanych symptomów, to właściwie KAŻDEGO człowieka można by uznać za

a widziałaś taki znaczek :) pod wypowiedzią??
chyba krysia nie zrozumiała tekstu pisanego

> [...]
sekta
> nie zaleca pełnowartościowego pożywienia.
> Jeśli jest inaczej - to niech mi ktoś przedstawi przykład.

jak sama piszesz masz małe rozeznanie w sektach więc nie wymyslaj nowych
teorii tylko zdaj sie na fachowców którzy znaja temat .poczytaj te linki a
pózniej pogadamy

> Ale za to sekty nader chętnie zalecają conajmniej wegetarianizm i trudno
nie
> dostrzec wzajemnej zależności
> http://vrinda.net.pl/zdrowie/wegetarian.php

nie tylko wegetarianizm, poczytaj krasnala z ciechocinka z poliestrową
namiastką włosów

> Z relacji różnych ofiar sekt wiem, że są zastraszane i trudno im się
wyrwać
> z sekty, a członkowie nagle tracą wszelki kontakt z rodzinami.

poczytaj o problemach optymalnych i ich relacjach z rodzinami i konfliktach
jakie powoduje u nich przystapienie do sekty

> [...]
zależy
> na kontakcie z żywiącymi się optymalnie i nawzajem... :)

pojęcie tego co najlepsze jest bardzo względne dla jednego jest to zielona
sałata a dla innego gorący kubek łoju

97. Data: 2004-04-02 20:56:57

Temat: Re: Jangr
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosta ordynarna szczekaczka (typu "zaplute karly kapitalizmu ... itp).
phi,a to co?
zapluty karzel to byl reakcji;-)))

pozdrawiam
aducha

98. Data: 2004-04-02 20:59:00

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj dziewczyny nooo tylko sie nie podrapcie;-)))
nie warto, slonce, wiosna, sezon rowerowy nadszedl:-)))
spalac tluszcze, wegle i cokolwiek innego spozywacie a nie sie tu
inwektywic:-))))

pozdrawiam
aducha

99. Data: 2004-04-04 15:04:47

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> No , i ile takich wątków jest z inicjatywy wegetarian?

Nie liczę. Pojawiają się co jakiś czas.

> Nie kłam - nagminnie odradzam podawane dzieciom ze skaza białkową mleka
> sojowego. Ale fakt - to na psd.

Pisałem o wątku. Nie czytuję psd. Moje dzieci mogą mieć już swoje dzieci. :)

Co nie zmienia faktu, że nigdy nie pisz
> nigdy jak nie wiesz na pewno, tylko czegoś sobie życzysz..

Trochę uczciwości Sowo. Pisałem tylko o tym wątku. Nie mam zamiaru czytać
wszystkich wątków o soji na wszystkich grupach dyskusyjnych.
Wystarczy, że kiedyś przejrzałem kilkaset stron www traktujących o soji :)

Pozdrawiam
Leszek

100. Data: 2004-04-04 20:40:30

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie liczę. Pojawiają się co jakiś czas.

Cóż za wybiórczość -
Ale nawet rozumiem, tez bym nie liczyła - nie są specjalnie częste.

> Pisałem o wątku.
No tak - odpowiednie zawężenie tematu i wiążące wnioski na całość. :>

> Wystarczy, że kiedyś przejrzałem kilkaset stron www traktujących o soji :)
I po co było tyle czasu tracić?

Sowa

jeszcze 15...
zorganizowana grupa