Solaris :)

1. Data: 2006-04-20 19:02:52

Temat: Solaris :)
Od: "Ber45" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. NIe wiem czy dobra grupa ale lepszej nie znalazłem

Pytanie dotyczny domowych mini solariów do twarzy. Od dłuższego czasu w
różnych marketach widze takie cuda np. firmy Philips i w dość przystepnej
cenie. Mam pytanie czy ktoś może zetknął się z czyms takim pod kontem
tego czy w ogóle działa i daje jakiś efekt. Podstawowe pytanie dotyczy
również tego czy opalanie się w ten sposób nie ma jakichś negatywnych
skutków. No pewnie ma ale ja mówię o normalnym uzytkowaniu bez fanatyzmów.
Po prostu mam problem z bladoscią cery i zastanawiam sie nad zakupem czegoś
takiego.