Solarium nieopalające?

1. Data: 2002-07-20 16:38:56

Temat: Solarium nieopalające?
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od roku dręczy mnie pytanie, którego nie ma komu zadać. Może któraś z Was
wie, o co idzie. A mianowicie rok temu pierwszy raz w życiu postanowiłam
skorzystać z solarium. Na słońcu opalam się bardzo szybko i bezproblemowo,
ale w ubiegłym roku nie zdążyłam. Żeby nie straszyć ludzi na plaży
zafundowałam sobie serię wizyt w solarium i..... klapa na całej linii. Nic.
Zero reakcji. Po 10 półgodzinnych sesjach byłam taka samo biała jak przed
nimi i w dodatku jeszcze zła. W końcu tuż przed wyjazdem zaaplikowałam mocny
samoopalacz i przysięgłam sobie, że więcej do solarium nie pójdę. Ale jak to
możliwe, żeby solarium nie działało? Lampy do luftu? Czy ja do luftu?
Anka

1. Data: 2002-07-20 17:42:21

Temat: Re: Solarium nieopalające?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zero reakcji. Po 10 półgodzinnych sesjach byłam taka samo biała jak
przed
> nimi i w dodatku jeszcze zła.

polgodzinnych? takie solaria to byly 10 lat temu - teraz siedzi sie
5-10 minut. czy sie myle?

1. Data: 2002-07-20 17:59:25

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ahc78p$blo$1@pingwin.acn.pl...

> polgodzinnych? takie solaria to byly 10 lat temu - teraz siedzi sie
> 5-10 minut. czy sie myle?

Właścicielka solarium na początek zaleciła mi 15, ale ponieważ nie było
efektu to w końcu doszłam do 30. Czytałam też kiedyś rozpiskę na innym
solarium (tam nie chodziłam), gdzie dla mojego typu skóry zalecali opalanie
do 17 minut. Nie znam się na solariach zupełnie. Może to, do którego
chodziłam, to właśnie był taki przedpotopowy zabytek i dlatego nic z tego
opalania nie wyszło? To poradźcie, po czym poznać przyzwoite solarium.
Anka

1. Data: 2002-07-20 18:23:40

Od: "Monika Rembikowska" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miranka <a...@s...pl> napisał(a):

> [...]
>

> --
> wydaje mi sie, ze skoro sie nie opalilas, to prawdopodobnie solarium mialo
stare, zuzyte lampy.
Moze idz na bardziej nowoczesne lozko do dobrego salonu, a nie pojedynczego u
np. u fryzjera i pare seansow powinno ci opalic skore. W dobrych solariach
maja zazwyczaj kilka typow lozek, i zmieniasz je w zaleznosci od tego jak
dlugo sie opalasz i jaka masz karnacje.
Aha, i jeszcze skora latwiej sie opala jak jest dobrze nawilzona.
Kiedys mialam przesuszona skore na nogach i duuuuuzo wolniej mi sie opalaly.

1. Data: 2002-07-22 20:38:16

Temat: Odp: Solarium nieopalające?
Od: "Michał Szewczyk" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i ja :-)

Ta grupa jest mi blizsza niz rodzina czy dzieci, wiec sie ujawnie :-)
Witam wszystkich grupowiczow i zycze wielu dobrych rad !!!
Na imie mi Beata i mam 28 lat :-)

>A mianowicie rok temu pierwszy raz w życiu postanowiłam
> skorzystać z solarium.

po pierwszej sesji w solarium mialam podobna reakcje :-( NIC mnie nie
chwycilo (teraz wiem, ze to byla wina starych, wypalonych, zuzytych juz
lamp - czyli lampy do luftu :-) )

>przysięgłam sobie, że więcej do solarium nie pójdę.

a ja sie skusilam i skorzystalam po jakims czasie w innym solarium - po
3x15min juz bylo widac zamierzony efekt :-)

Pozdrawiam

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2002-07-22 20:48:09

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Szewczyk" wrote:

> Na imie mi Beata i mam 28 lat :-)

hmmmm..... ;-))))

--
GABi

1. Data: 2002-07-22 20:59:05

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Szewczyk" <b...@w...onet.pl> wrote in message
> Witam i ja :-)
>
> Ta grupa jest mi blizsza niz rodzina czy dzieci, wiec sie ujawnie :-)
> Witam wszystkich grupowiczow i zycze wielu dobrych rad !!!
> Na imie mi Beata i mam 28 lat :-)

Witaj! Miło nam:))

> po pierwszej sesji w solarium mialam podobna reakcje :-( NIC mnie nie
> chwycilo (teraz wiem, ze to byla wina starych, wypalonych, zuzytych juz
> lamp - czyli lampy do luftu :-) )

No, to już teraz będę mądrzejsza. Dzięki.
Anka

1. Data: 2002-07-22 21:05:09

Temat: Odp: Solarium nieopalajace?
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora