Solux na zatoki?

1. Data: 2003-12-19 21:17:55

Temat: Solux na zatoki?
Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna nagrzewac zatoki soluxem celem wyleczenia zapalenia zatok?

2. Data: 2003-12-19 21:37:42

Temat: Re: Solux na zatoki?
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "goliat" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna nagrzewac zatoki soluxem celem wyleczenia zapalenia zatok?

ZTCW to raczej nie, bo nagrzewanie powoduje pogorszenie stanu i nawrót
choroby.

Michał

3. Data: 2003-12-19 21:57:46

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "goliat" napisał:
>
> Czy mozna nagrzewac zatoki soluxem celem wyleczenia zapalenia zatok?

Można, tylko nie wolno po takim nagrzewaniu wychodzić na zimne powietrze i
tu niestety jest problem. Najlepiej byłoby wypożyczyć lampę do domu i
wykonać nagrzewanie przed pójściem do ciepłego łóżka ;-). Dlatego sugeruję
wygrzać zatoki w inny sposób. Na przykład w domu można przyłożyć sobie do
czoła przepaskę wełnianą i przywiązać ją do głowy sznureczkiem. Da się
również z nią spać, ewentualnie można narzucić sobie grubą, szeroką,
wełnianą skarpetę na oczy ;-).

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2003-12-19 22:00:58

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

brvs99$7hi$...@n...onet.pl,
andrzej głowacki <f...@U...onet.pl>:

> [...]
> powietrze i tu niestety jest problem. Najlepiej byłoby wypożyczyć
> lampę do domu i wykonać nagrzewanie przed pójściem do ciepłego łóżka

Ja np. lampe podczerwona Philips kupilem jakis czas temu i mam w domu.
Jakies wskazowki co do czasu i ilosci naswietlen moze masz lub ktos pod
reka?

--
Robert

5. Data: 2003-12-20 00:03:58

Temat: Odp: Solux na zatoki?
Od: "xyz" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:brvsgb$8p5$...@t...icpnet.pl...
> brvs99$7hi$...@n...onet.pl,

A Bioptronem mozna tez nagrzewac zatoki (w domu) ??

6. Data: 2003-12-20 10:52:53

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki. Mam solux w domu. Kupilem za ok. 100zl.

7. Data: 2003-12-20 11:13:03

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "xyz" napisał:
>
> A Bioptronem mozna tez nagrzewac zatoki (w domu) ??

Pewnie, że można. Bioptron to nie jest lampa rozgrzewająca. Oczywiście
troszeczkę ciepła ona wydziela, ale nie na tym polega jej działanie. Światło
lampy bioptron wpływa "stymulująco" na ludzki organizm.

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

8. Data: 2003-12-20 11:21:48

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Robert" napisał:
>
> Ja np. lampe podczerwona Philips kupilem jakis czas temu i mam w domu.
> Jakies wskazowki co do czasu i ilosci naswietlen moze masz lub ktos pod
> reka?

Niestety nie mam. Skontaktuj się z producentem, dystrybutorem - może emailem
Ci przyślą.

Pozdrawiam, andrzej

9. Data: 2003-12-20 11:29:24

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "goliat" napisał:
>
> Dzieki. Mam solux w domu. Kupilem za ok. 100zl.

To dobrze, że masz solux w domu, ale i tak radzę po nagrzewaniu lampą
skorzystać z mojej "wełnianej" porady.

Pozdrawiam, andrzej

10. Data: 2003-12-21 20:25:07

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

można. nie wiem, czy przy "ostrej fazie" zapalenia zatok, ale przy
problemach z zatokami sollux może pomóc. mi seria takich zabiegów bardzo
pomogła.

poród kleszczowy-POŁOŻNIK
migrena +marnące nogi
Co wyczuwam