Sorki.

1. Data: 2003-01-31 20:53:46

Temat: Sorki.
Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz przepraszam. Raz to już posłałem, ale jakby wcięło. Pokopałem
coś w OE i straciłem wszystkie grupy. Jak je odzyskałem, figuruję, zamiast
Jacek Biernacki, jako JB. Jak to odkręcić? Nie chcę wywalać wszystkiego na
nowo.

--
Pozdrawiam. Jacek Biernacki

2. Data: 2003-01-31 21:13:34

Temat: Re: Sorki.
Od: "Michał Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JB" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jacek Biernacki, jako JB. Jak to odkręcić? Nie chcę wywalać wszystkiego na

Narzędzia->Konta->Poczta->Właściwości ->Nazwa Użytkownika
Powinno załatwić problem
Pozdrawiam
Michał

3. Data: 2003-02-01 13:57:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Łąpieś" <l...@w...pl> wrote in message news:b1eou5$4o8$1@news.tpi.pl...

> Narzędzia->Konta->Poczta->Właściwości ->Nazwa Użytkownika

Tools->Accounsts->News->Properties->Name
jesli masz wersje angielska. Zwroc uwage na trzeci krok;
tam nie ma byc Poczta (Mail) tylko News (czy jak to jest
przetlumaczone na polski).

Pozdrowienia,
Michal

--