Sorki. OT.

1. Data: 2003-01-31 20:40:06

Temat: Sorki. OT.
Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlazłem nie dawno z buciorami na grupę i już gafa. Namieszałem coś w OE,
odmieszałem i teraz figuruję jako JB zamiast Jacek Biernacki. Jak się da
zmienić to ustawienie bez wywalania wszystkich grup, pewnie zmienię, ale nie
wiem jak to zrobić. Mało tego. Wszystkie oznaczenia kolorkami nazw
użytkowników też mi uciekły. O poszukiwaniach odpowiedzi na moje posty nie
wspomnę. A wszystko przez parę piwek i "del" w złym miejscu. Jeszcze raz
przepraszam.

--
Pozdrawiam. Jacek Biernacki

2. Data: 2003-01-31 23:01:59

Temat: Re: Sorki. OT.
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JB" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wspomnę. A wszystko przez parę piwek i "del" w złym miejscu. Jeszcze raz

Ok,tylko najpierw wytrzeźwiej ,a potem Ci wytłumaczę jak to zrobić.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

3. Data: 2003-02-01 09:17:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"JB" <i...@p...pl> writes:

> Wlazłem nie dawno z buciorami na grupę i już gafa. Namieszałem coś w
> OE, odmieszałem i teraz figuruję jako JB zamiast Jacek Biernacki.

W usawieniech Zezulca nie pomogę, ale zaproponuję inny program do
niusów: ot, chociażby Forte Agent, który co prawda darmowy nie jest,
ale żadnych dziwności nie wyczynia. Bardzo dobry i darmowy jest też
XNews... Więcej na temat czytników niusów na pl.news.czytniki...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Syn grabarza, co mieszkał w Sopocie,
Chciał tatusia odwiedzić w robocie.

4. Data: 2003-02-02 00:23:45

Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JB" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> nie
>
> Ok,tylko najpierw wytrzeźwiej ,a potem Ci wytłumaczę jak to zrobić.

Bardzo śmieszne.
Pozdrawiam. Jacek Biernacki

sosna
w oczekiwaniu na wiosnę