Soros ofiarą hakerów

1. Data: 2016-08-18 08:59:52

Temat: Soros ofiarą hakerów
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Soros ofiarą hakerów - zdobyli 2,5 tys. poufnych plików z porażającą
zawartością!
http://prawy.pl/35739-soros-ofiara-hakerow-zdobyli-2
5-tys-poufnych-plikow-z-porazajaca-zawartoscia/

Pojawił się również projekt mający na celu wyszydzanie i publiczne
obśmiewanie polityków sprzeciwiających się patologiom w postaci LGBT
oraz stosujących ,,mowę nienawiści".

Migration Policy Group (MPG), aktywna także w Polsce, miała za zadanie
sprowadzać do Polski i innych krajów unijnych, w tym m.in. Czech,
Francji, Belgii, Niemiec, muzułmańskich imigrantów, skłaniać ich do
naturalizacji, a później udziału w wyborach. Udział w tym miały mieć
także inne organizacje pozarządowe.

==================
facet stoi nad grobem a mimo to służy szatanowi

2. Data: 2016-08-18 11:15:34

Temat: Re: Soros ofiarą hakerów
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 08:59:45 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> także inne organizacje pozarządowe.
>
> ==================
> facet stoi nad grobem a mimo to służy szatanowi

Zaraz zaraz!

Zastanów się, zanim kłapniesz dziobem. Facet jest rzeczywiście umaczany w sporo
brudów, ale z listy czelów tam opisanych ma intencje chronić słabszych przed
silniejszymi i zapobiegać przemocy i przymusowi. Czyli posiada empatię, której
nie okazują inni koledzy z jego paczki w rodzaju Rotschilda. Jedyne, do czego
możemy się przyczepić, to do jego przekonania, że zawsze ten słabszy to ten
lepszy. Bo w przypadku wiadomych uchodźców okazało się, że zdołali już nieźle
narozrabiać.

I zauważ, że politycy sprzeciwiający się LGBT to są również silniejsi
sprzeciwiający się słabszym. Jakąkolwiek patologią LGBT by nie było, zawsze
w ludziach będzie tkwił odruch "ci silni wyszydzają i biją tego małego".
Musisz się z tym liczyć.

3. Data: 2016-08-18 11:18:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Zaraz zaraz!

Zastanów się, zanim kłapniesz dziobem. Facet jest rzeczywiście umaczany w sporo
brudów, ale z listy celów tam opisanych ma intencje chronić słabszych przed
silniejszymi i zapobiegać przemocy i przymusowi. Czyli posiada (o dziwo!)
[...]
słabsi zdołali już nieźle narozrabiać.

4. Data: 2016-08-18 11:18:40

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 11:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> I zauważ, że politycy sprzeciwiający się LGBT to są również silniejsi
> sprzeciwiający się słabszym. Jakąkolwiek patologią LGBT by nie było, zawsze

LGBT stało się religią, może słabsi to byli w średniowieczu

5. Data: 2016-08-18 11:21:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 11:18, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> w ludziach będzie tkwił odruch "ci silni wyszydzają i biją tego małego".

Cały zbrodniczy komunizm wziął się z rzekomej "obrony słabszych"

6. Data: 2016-08-18 11:40:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 11:21:45 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Cały zbrodniczy komunizm wziął się z rzekomej "obrony słabszych"

Ale nie mamy typowego komunizmu tylko jak na razie system w miarę
reprezentatywny, jakiego trudno szukać w dziejach Polski i świata. Oczywiście
istnieją poważne raki, które go toczą, takie jak lichwa i korupcja, ale możesz
sobie wierzyć w co chcesz i głosisz co chcesz, a i tak jest najmniejsza
w historii szansa że Cię pociągną do kryminału, a jeżeli jedziesz przez las,
nie musisz obawiać się w naszej części świata spotkania z kolegami po fachu Rumcajsa.

7. Data: 2016-08-18 11:53:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 11:18:33 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> LGBT stało się religią, może słabsi to byli w średniowieczu

Eee... dalej są słabsi. Tylko że nauczyli się to wykorzystywać i grać na
współczuciu czyli opanowali profesję żebracką, która nie jest niczym nowym.
W średniowieczu zawodowy dziad podkościelny też tak umiał.

Ja nie mówię wcale, że nie ma wśród nich dziadostwa, ale nie wzbudzają u mnie
jakiegoś większego obrzydzenia może dlatego, że jako buddysta jestem obojętny
na takie wyssane z palca straszydła jak nieczystość rytualna. To odchylenie
nie wynika z wyboru, ale jest raczej cechą taką, jak przedwczesne łysienie,
rudy kolor włosów czy leworęczność czyli mało szkodliwą. Bronię LGBT z tego
powodu jedynie, że komuś, kto zabierze się za pedałów może przyjść jeszcze
pomysł w szkole zmuszać dzieci do pisania prawą ręką, jak to jeszcze robiono
za późnej komuny. A ja mańkut jestem i tego na sobie doświadczyłem!

8. Data: 2016-08-18 12:00:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 11:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
> rudy kolor włosów czy leworęczność czyli mało szkodliwą. Bronię LGBT z tego

LGBT nie trzeba bronić, dobrze sobie radzą.
Dobrze pokazuje to film http://www.filmweb.pl/Plotka

9. Data: 2016-08-18 13:56:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 12:00:35 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> LGBT nie trzeba bronić, dobrze sobie radzą.

Leworęczni, rudzi, łysi też. Chociaż u niektórych wzbudzają jakieś pomieszane
emocje w umyśle.

> Dobrze pokazuje to film http://www.filmweb.pl/Plotka

No ale to w tym filmie to klasyczny przykład profesjonalnego dziadostwa
proszalnego. Bynajmniej nie budujący moralnie - wręcz odwrotnie, ale żeby z tym
walczyć? Gdyby z LGBT nie walczono, to bym nawet tego w żaden sposób nie bronił
tylko zwyczajnie ignorował, jak wiele nieprawidłowości, które ludzi normalnych
osobiście nie dotyczą. Nie z jakiegoś specyficznego szacunku czy punktu
ideologicznego (z którego uważam LGBT za raczej niewłaściwy styl życia), ale
ze względu na moją niechęć do budowania atmosfery wrogości i podejrzliwości
i na dążenie do maksymalnego łagodzenia konfliktów społecznych bronię tych
cudaków. A ty wydaje się na odwrót, chcesz maksymalizować napięcia i zaostrzać
spory. Wstydź się, to niemoralne.

Nie chodzi tu o jakąś nowomodną poprawność polityczną tylko o starą sztukę
dyplomacji i savoir-vivre, a także o ahimsę, która generalnie idzie po tej
samej linii.

10. Data: 2016-08-18 15:28:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Aug 2016 08:59:52 +0200, pinokio napisał(a):

> [...]
> także inne organizacje pozarządowe.

> facet stoi nad grobem a mimo to służy szatanowi

Nihil novi. Tyle że WRESZCIE są dowody.

Dariusz Kwiecien o naszej sytuacji
przyroda kontratakuje
Alive and kicking - wszystkim agesywnym nachałom foliarzom
sukces czy katastrofa?
Prof Wolniewicz o psach Pawłowa