Sos Coleslaw z KFC

1. Data: 2003-12-01 09:23:17

Temat: Sos Coleslaw z KFC
Od: "Marcin Kowalski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moglibyscie mi pomoc jeszcze w jednej sprawie.

Bardzo lubie w KFC (raz nie zawsze) zjesc salatke Coleslaw i chcialbym
zrobic ja sobie od czasu do czasu w domu. Skladnikow sie domyslam ale diabel
tkwi w sosie. Nie moge wyczuc wszystkich przypraw i jak dla mnie ten sos jes
na razie nie do podrobienia.
Jesli ktos juz rozgryzl ta salatke i moglby podzielic sie przepisem bede
wdzieczny.

Marcin

1. Data: 2003-12-01 11:35:56

Temat: Re: Sos Coleslaw z KFC
Od: "Marcin Kowalski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje - bede cwiczyl do skutku.

Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-12-01 11:41:08

Od: "beny76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyciagniete z neta. podaje za "tsg" <p...@b...net>

Coleslaw

W tradycyjnym przepisie uzywa sie:
kapuste,
marchewke,
majonez,
ocet wymieszany z taka sama iloscia cukru(np. lyzka octu- lyzka cukru),
sol, i pieprz.

Mozna tez dodac troche posiekanego szczypiorku

zycze smacznego.
beny76
=====

1. Data: 2003-12-01 11:54:17

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sol, i pieprz.
>
> Mozna tez dodac troche posiekanego szczypiorku
======
W nietradycyjnym dodaje się musztardę | czosnek (minimalnie) | śmietanę
(zamiast części majonezu) | cytrynę (zamiast octu).
Może któraś z tych możliwości przybliży Ci ten smak (ja stosuję wszystkie
cztery :-).
Poza tym wydaje mi się, że KFC będzie trudno podrobić, bo oni chyba stosują
dużo chemii.

waldek
======

RE: obiad na kilka dni