Sos cygański :)

1. Data: 2004-01-12 16:40:53

Temat: Sos cygański :)
Od: "Miśkacy" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
kupilem sobie ostatnio sos cyganski z knorra w torebce i musze przyznac , ze
do gołąbków niezły jest...
tyle ze chciałbym sobie sam taki sos zrobić
zna ktoś moze przepis ?
pzdr
miśkacy

1. Data: 2004-01-13 11:24:00

Temat: Re: Sos cygański :)
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle ze chciałbym sobie sam taki sos zrobić
> zna ktoś moze przepis ?
====
Składniki masz podane na torebce sosu knora. Myślę, że można je kupić,
przynajmniej większość, w jakiejś centrali chemicznej. Potem wymieszaj
wszystko i już.
Problem mogą stanowić proporcje składników. Bo jeśli chcesz "taki sos", to
muszą być one zachowane. Ale to jest chyba tajemnica chemików z knora.
Trzeba próbować metodą prób i błędów.
A w ogóle, to po tyle męczarni? Chyba wyjdzie taniej nadal kupować gotowe.

waldek
====

1. Data: 2004-01-13 11:43:16

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
http://www.kuchnia.3miasto.pl/2122.htm

Ale co to ma współnego z knorrem?

waldek
====

Dużo pieniędzy!!
Co na miłą kolacyjkę we troje??
Czy naprawde nikt nie wie co to maczka budyniowa?
sos serowy
ser kaszkawał tym razem gdziekolwiek