Sos pieczeniowy

1. Data: 2003-12-03 14:27:29

Temat: Sos pieczeniowy
Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję do przepisu sos pieczeniowy. Wiem, że takie są w sprzedaży, ale
bardzo trudno dostać. Czy ktoś może ma przepis na taki sos.

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

1. Data: 2003-12-03 17:40:41

Temat: Re: Sos pieczeniowy(P)
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuję do przepisu sos pieczeniowy. Wiem, że takie są w sprzedaży,
ale
> bardzo trudno dostać. Czy ktoś może ma przepis na taki sos.

60 dag wołowiny bez kości, zbić tłuczkiem, posypac solą i mąką,
obrumienić ze wszystkich stron, dodać pokrajaną w kostkę cebulę, podlac
wodą i dusić na małym ogniu pod przykryciem. Pod koniec duszenia dodać
przyprawy: pieprz, ziele ang, listek bobkowy, czosnek itp.Miękkie mięso
wyjąć i dać psu a sos doprawić do smaku i zużyć do potrawy, którą
przygotowujesz ;-)

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2003-12-03 18:02:19

Temat: Re: Sos pieczeniowy
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2003 15:27:29 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Ania K.wywalto*, w
wiadomości news:<bql5t6$ktq$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Potrzebuję do przepisu sos pieczeniowy. Wiem, że takie są w sprzedaży, ale
> bardzo trudno dostać. Czy ktoś może ma przepis na taki sos.

sos pieczeniowy zawsze uważałam za sos spod pieczeni
czy ja się mylę?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-12-03 18:51:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bql5t6$ktq$1@atlantis.news.tpi.pl>, Ania K.
<ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> wrote:

> Potrzebuję do przepisu sos pieczeniowy. Wiem, że takie są w sprzedaży, ale
> bardzo trudno dostać. Czy ktoś może ma przepis na taki sos.

Prawdziwy sos pieczeniowy powstaje zwykle przy robieniu pieczeni.
Jeżeli chcesz sama zrobić namiatkę na wzór tych z proszku, to
poeksperymentuj z rumianą zaprażką, bulionem z kostki, prażoną cebulką
i przyprawami.

Władysław

Co na stół wigilijny ?
co dodac do tunczyka