Sos z bakłażanami - może ktoś zna

1. Data: 2003-10-27 18:18:46

Temat: Sos z bakłażanami - może ktoś zna
Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję przepisy na potrawę, którą jadłam jakiś czas temu, była
przepyszna.
Postaram się ją opisać. Była to pierś z kurczaka, z sosem (chyba coś z
pomidorami), w którym był pokrojony w kostkę bakłażan.
Z przygotowaniem kurczaka nie ma oczywiście problemu, natomiast
chciałabym zrobić ten sosik, ale nie za bardzo wiem jak się do niego zabrać.
Może ktoś z wytrawnych grupowiczów podrzuci jakiś przepis na dobry sosik
z bakłażanami.

Moni

1. Data: 2003-10-27 20:59:50

Temat: Re: Sos z bakłażanami - może ktoś zna
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję przepisu na potrawę, którą jadłam jakiś czas temu, była
> przepyszna.

jesli jestes TA Monika - to byc moze jadlas ja u Grzybow ;)

Jesli nie - dam Ci moj przepis:

Potrzebna jest gleboka patelnia

skroic duzego pora i zeszklic na oleju
dodac duza, pokrojona, czerwona papryke - chwile posmazyc w towarzystwie pora

dodac 3-4 pomidory (objetosciowo 3-4, bo moga byc male - byle byly dojrzale)
pokrojone niezbyt drobno.

podsmazyc

skroic baklazana w 2-3cm kostke - przykryc i dusic az wszystko zmieknie.

Podawac z ryzem

Moze byc bez kurczaka - jedzonko dla wegetariam: prima sort!

Zapomnialam - przyprawy to sol i pieprz.

Pozdrawiam i zycze smacznego!

Kasia Grzybowska
aka Fiona

Śledziki :)
Ile warty jest DOBRY przepis?
jak mrozić kalafiory, brokuły czy fasolkę.
Dziwna, pyszna salatka
test