Spaaać..

1. Data: 2003-08-04 20:20:06

Temat: Spaaać..
Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się zapytać czy tylko mnie się chce tak spać?
Nie wiem czy to jakies skoki cisnienia, czy upały ale od jakiegos czasu
ok 20- 21 chce mi tak spac ze nie mam juz na nic siły.
W dzień czuję sie raczej dobrze, ale nigdy nie chciało mi się
spać już ok godz 20.
Nie robiłabym z tego problemu ale czasami mam dodatkową pracę
na komputer i nie zrobiłabym jej dobrze albo w ogóle skoro o 22
jestem juz półprzytomna!
Czy ktoś z Was też czuje się zmozony tak wcześnie?

Marta

2. Data: 2003-08-04 23:32:31

Temat: Re: Spaaać..
Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem juz półprzytomna!
> Czy ktoś z Was też czuje się zmozony tak wcześnie?

tak. tylko ze ja mam niskie cisnienie.
polecam zielona herbate.
pije ja od dzis
z ciekawosci wypilam ja ok 19 i widac tego skutki... :)

3. Data: 2003-08-05 05:50:22

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> tak. tylko ze ja mam niskie cisnienie.
> polecam zielona herbate.
> pije ja od dzis
> z ciekawosci wypilam ja ok 19 i widac tego skutki... :)

Ja też mam niskie ciśnienie, ale ostatnio jest ponad 1000 wiec nie jest tak
niskie,
ale może to chodzi o wrażliwość na jego zmiany (?)
Zielonej herbaty oczywiście spróbuję choć... czytałam ze ona obniża jeszcze
ciśnienie.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-08-05 06:25:14

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też mam niskie ciśnienie, ale ostatnio jest ponad 1000 wiec nie jest
tak

^^^^^
> niskie,

Ciekawe, jak ty funkcjonujesz z TAKIM NISKIM ciśnieniem......
Jola
P.S. nie mogłam się powstrzymać........

5. Data: 2003-08-05 07:25:56

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ciekawe, jak ty funkcjonujesz z TAKIM NISKIM ciśnieniem......
> Jola
> P.S. nie mogłam się powstrzymać........

No faktycznie niefortunnie ujełam sprawe.
Naturalnie chodziło mi o ciśnienie atmosferyczne.

Marta

6. Data: 2003-08-05 09:26:57

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem juz półprzytomna!
> Czy ktoś z Was też czuje się zmozony tak wcześnie?

Takie kryzysy senności mam kilka razy dziennie, a tak ciągle senna robię sie
już po 19 (wstaję o 8 rano). Pomaga picie dużej ilości płynów i rzeczywiście
herbata zielona (tylko ciągle nie wiem jak to jest bo podobno w zależności
od sposobu parzenia podnosi lub obniża ciśnienie). Oczywiście mi te zabiegi
nie wiele pomagają bo mam ciągle niskie ciśnienie (100/60). pozdrawiam
barbarella

7. Data: 2003-08-05 09:50:29

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zabiegi
> nie wiele pomagają bo mam ciągle niskie ciśnienie (100/60). pozdrawiam

Dzięki za odpowiedzi :-)
Zieloną herbatkę właśnie piję :-)

Marta

Opadanie powiek