Spanie

11. Data: 2000-07-09 21:59:33

Temat: Odp: Spanie
Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Li <M...@P...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:003301bfe9d3$933a3560$f33fa0d4@default...

Jest to kompletna bzdura nie poparta żadnymi badaniami.
Czy możesz przytoczyć jakieś wiarygodne badania, w których całość potrzeb
energetycznych była by
zaspakajana przez tłuszcze?

Leszek

12. Data: 2000-07-11 05:30:47

Temat: Re: Spanie
Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem takie same objawy. Dwa i pół roku temu przeszedłem na d.o. i
pierwszą
> pozytywną zmianą była pora zasypiania oraz wstawania. Zasypiam teraz około
> 23.00 nawet na najlepszym programie w "Discovery" i wstaję bez wstrętów
> około siódmej. Senność w dzień ustąpiła bez śladu.

Mogę tylko potwierdzić. Kiedyś mogłem siedzieć przy kompie do 1-2 w nocy.
Oczywiście wstawałem mocno zmęczony i z niechęcią szedłem do pracy.
Po przejściu na D.O. sen "dopada" mnie już ok. 22 (często wcześniej)
a wstaje (bez budzika !) przed 5 (mam dla siebie jeszcze 1-2 godziny spokoju
na lekturę ;-),
kto ma dzieci wie o co chodzi ;-)))) )

"Jadarek" - Dariusz Kral (11 miesięcy na Diecie Optymalnej)

13. Data: 2000-07-11 19:26:10

Od: "Marzena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś miałam ten sam problem.
Zaczęłam pić kawę i wszystko było w porządku dopóki się do niej nie
przyzwyczaił organizm. Po jakiś 2-ch miesiącach regularnego picia kawy
przestała ona na mnie działać w dzień a miałam problemy ze spaniem w nocy i
zaśnięciem (budziłam się o 2-giej i koniec)...Może to to samo?
Pozdrowienia.

14. Data: 2000-07-12 11:43:36

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:mxKa5.43905$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
> przestała ona na mnie działać w dzień a miałam problemy ze spaniem w nocy i
> zaśnięciem (budziłam się o 2-giej i koniec)...Może to to samo?

Budzenie się o określonej godzinie w nocy może wytłumaczyć tylko Medycyna Chińska.
Nie mam pod ręką tabeli z układem maksymalnej aktywności poszczególnych meridianów.
Podejrzewam
woreczek żółciowy. Czy nie jadasz zbyt dużo ostrych przypraw?

Leszek

15. Data: 2000-07-18 12:55:11

Od: "Marzena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
meridianów. Podejrzewam
>woreczek żółciowy. Czy nie jadasz zbyt dużo ostrych przypraw?

A i owszem jadam... Nie strasz mnie...
Zresztą już mi dawno przeszło (odkąd nie pijam regularnie kawy...).
Pozdrowienia.

Cos mi wyskoczylo na twarzy
PILNE testy ciazowe
Zagadka.
Dlaczego czerwone wino chroni przed chorobami serca i niektórymi nowotworami ?
Kiedy nie szkla kontaktowe?