Spełniło sie marzenie !!!

1. Data: 2004-05-23 14:53:49

Temat: Spełniło sie marzenie !!!
Od: "Ryszard" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro podpisuje umowę na kupno działki. Marzenie mojego zycia.... nad
jeziorem, malutka 5 ar, ładnie położona... będę miał wymarzony
trawniczek.... no własnie. Jestem absolutny laik jeśli chodzi o urzadzenie
działeczki. Wiem tylko, że ma być śliczny trawniczek. Jak do tego sie
zabrać? Gdzie poczytać dobrych rad?
Pozdrawiam
-Szczęśliwy Ryszard

2. Data: 2004-05-23 18:01:48

Temat: Re: Spełniło sie marzenie !!!
Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trawniczek.... no własnie. Jestem absolutny laik jeśli chodzi o urzadzenie
> działeczki. Wiem tylko, że ma być śliczny trawniczek. Jak do tego sie

Szczęśliwcu! Ty najpierw pomyśl jak to ogrodzić, jak schować się przed
deszczem, no i gdzie ewentualnie kupę zrobić. :-))

3. Data: 2004-05-23 20:19:31

Od: "AW" <a...@W...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryszard" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trawniczek.... no własnie. Jestem absolutny laik jeśli chodzi o urzadzenie
> działeczki. Wiem tylko, że ma być śliczny trawniczek. Jak do tego sie

Wszystko przed Tobą, życzę dużo dobrego a najwięcej wytrwałości w dążeniu do
pięknego zielonego trawnika.
Pozdrawiam AW.

4. Data: 2004-05-23 22:14:09

Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Jak poczytasz ile jest zabawy z trawnikiem to pewnie ci sie odechce :)
Marx

5. Data: 2004-05-24 18:53:32

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trawniczek.... no własnie. Jestem absolutny laik jeśli chodzi o urzadzenie
> działeczki. Wiem tylko, że ma być śliczny trawniczek. Jak do tego sie

heheheh, pieknego trawniczka sie zachcialo :) No to zacznil od usuniecia
tego co tam jest (razem z klaczami perzy, korzeniami mniszkow, itp),
nawiezienia ziemi, wyrownania, zgrabienia, zwalowania, znow wyrownania,
zgrabienia, zwalowania :)

Nie lepiej na dzikiej dzialce, nad jeziorem zrobic sobie laczke pelna
stokrotek, jaskrow i firletek?

Elfir

Nie tylko do kolekcjonerów Cypripedium
Do kolekcjonerów Cypripedium..
czarneplamy na liściach pomidora - co może pomóc?
Rododendron pod orzechem
zakupiony cykas i pierwsze problemy