Spierzchnięte usta

1. Data: 2003-03-09 21:54:59

Temat: Odp: Spierzchnięte usta
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Luc <L...@b...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Czemu znowu?
> Ciekawa grupa po prostu :)

Jeszcze sie dowiesz, ile na kosmetyki wydaje... :-)

Gosia

1. Data: 2003-03-10 08:52:38

Temat: Re: Spierzchnięte usta
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anpaho:
> Czy któraś z was może mi poradzić co robić jak się ma popękane usta. Jak je
> wygładzić? Pomadka na takich ustach wygląda okropnie.

Mi pomógł zestaw Vichy Nutrilogie Levres + błyszczyk Bourjois.
Krem łagodzi, nawilża i wygładza, a błyszczyk chroni. Dawno nie miałam
takich gładkich ust.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2003-03-10 09:16:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> dobra rzecz to kremik efaclar z firmy La Roch Posay
> cena kolo 25 pln
> a naprawde rewelacja i mozna stosowac jako blyszczyk

Matko Boska! :)))
Uzywasz Effeclaru jako blyszczyka???
Na pewno sie nie pomylilas? Przeciez to kosmetyk z kwasami!

Kaska

jak walczyc z opryszczka???
RE: VACU STEP
samoopalacz- nazwa?
Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?
Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?