Sposób na złodziei

1. Data: 2003-12-16 20:14:22

Temat: Sposób na złodziei
Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takiego sposobu bym sam nie wymyślił cytat z kochajmy ogrody muratora:

Wysłany : Pon Paź 27, 2003 11:02 pm Temat postu :

Nam znajomi radzili by powiązać korzenie wszystkich drzewek jednym drutem.
Podobno bardzo trudno je wyrwać

Dla wszystkich którzy mogą być poszkodowani
ze smutkiem Henek

2. Data: 2003-12-16 20:19:47

Temat: Re: Sposób na złodziei
Od: "Roman " <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podobno bardzo trudno je wyrwać
>

> Dla wszystkich którzy mogą być poszkodowani

Idąc tym śladem, proponuję zabetonować korxenie . Szkoda drutu.
Roman

3. Data: 2003-12-16 20:34:48

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4936.000006ca.3fdf68e2@newsgate.onet.pl Roman
<r...@i...pl> napisał(a):

> Idąc tym śladem, proponuję zabetonować korxenie . Szkoda drutu.

Hejka. A górę zatopić w plastiku. :-)
Pozdrawiam pomysłowo Ja...cki

4. Data: 2003-12-16 20:43:21

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:4936.000006ca.3fdf68e2@newsgate.onet.pl  Roman

>    Hejka. A górę zatopić w plastiku. :-)
>                    Pozdrawiam pomysłowo Ja...cki

A ja tak sobie myślę że z tych wszystkich pomysłów to najlepiej będzie
połączony beton + drut kolczasty pod napięciem i wogóle nic nie sadzić, nawet z
plastiku bo to też kradną.
A jutro jadę na działkę sprawdzić co mi zostało.
Pzdr Henek

5. Data: 2003-12-16 20:51:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idąc tym śladem, proponuję zabetonować korzenie . Szkoda drutu.
> Roman

Jeszcze dwa podobnego kalibru teksty
i zostaniesz przyjęty do grona grupowych
prześmiewców:-)

Pozdrawia powitalnie boletus

6. Data: 2003-12-16 21:09:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. A górę zatopić w plastiku. :-)
> Pozdrawiam pomysłowo Ja...cki

Bodzio radzi w pleksi:-)

Pozdrawia storczykowo boletus

7. Data: 2003-12-16 21:53:51

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of boletus

> Bodzio radzi w pleksi:-)
>
> Pozdrawia storczykowo boletus

To był skrót myślowy :-) miałem na myśli pleksiglas (wymowa pleks-iglas)
:-) Bogusław

8. Data: 2003-12-16 23:26:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To był skrót myślowy :-) miałem na myśli pleksiglas (wymowa pleks-iglas)
> :-) Bogusław

Skorzystałem więc:-)

Pozdrawia zwięźle boletus

9. Data: 2003-12-17 06:19:41

Temat: Odp: Sposób na złodziei
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brnsdg$fcm$...@n...news.tpi.pl...

> Bodzio radzi w pleksi:-)

Kto to jest Bodzio, ktoś wie?
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-12-17 12:21:04

Od: "OGRODY Katowice" <o...@o...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

To brzmi jak dowcip ale nim nie jest-stosowałam sposób jeszcze
drastyczniejszy.
Sadziłam na skarpie w miejscu publicznie dostępnym jałowce (kolejny
raz),żeby przetrwały uzbroiłam je w spawaną z prętów zbrojeniowych
kratownicę, ktorą zasypałam ziemią. PRZETRWAŁY tylko kilka trzeba było
wymienić na gwarancji i wtedy zobaczyłam jak świetnie były zabezpieczone-nie
do ruszenia( no ale żadnego już nie ukradli ! )
Małgorzata Deszert
P.S. Zaraz jadę spyskać białą farbą szpaler świerków (jeśli jeszcze są)

Powitanie
Ochrona roślin - ciekawostki
HERBATA - WYSIEW NASION - CZEMU NIE KIEŁKUJĄ?
RE: propozycja
Dzień króla