Spotkanie PSP

1. Data: 2007-10-03 21:43:46

Temat: Spotkanie PSP
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na spotkanie użytkowników psp. Spotkanie zrobione
spontanicznie i na szybko, ale otwarte dla każdego.

Wstępnie udział zapowiedziała Kasia, Fragile, Michał i Ja - z tego grona
ja będę na pewno, bo byłaby wtopa. ;) Spotkanie planuję na godz. 17 w
sobotę 6 października w barze Tola na Polach Mokotowskich, ew. w barze
Merlin tamże.

Oprócz tego będę, i prawdopodobnie Michał w Toli o godz. 18 w piątek 5
października, również formuła otwarta, ale ze względu na to, że na pewno
nie będzie na nim niektórych osób, które ewentualnie dobiją w sobotę, to
spotkanie ma charakter nieoficjalny i wolałbym, żeby pospolite
ruszenie, o ile takowe zajdzie, uderzyło na sobotę.

Jeżeli ktoś ma inną propozycję zapraszam do jej zaprezentowania.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

2. Data: 2007-10-03 21:47:07

Temat: Re: Spotkanie PSP
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra zajrze

3. Data: 2007-10-03 22:25:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ruszenie, o ile takowe zajdzie, uderzyło na sobotę.
>
> Jeżeli ktoś ma inną propozycję zapraszam do jej zaprezentowania.

Wprowadźcie moderację grupy ;P

4. Data: 2007-10-04 09:34:28

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja będę na pewno, bo byłaby wtopa. ;) Spotkanie planuję na godz. 17 w
> sobotę 6 października w barze Tola na Polach Mokotowskich, ew. w barze

Z przyjemnością bym was poznała. Termin wydaje się przystępny.
Ale akurat w tę sobotę wraca moja rodzina, o czym pisałam, że wyjechała i że
tęsknię itd itp.
Więc czas w sobotę mam już zarezerwowany. :))
Wracając do polityki - widziałam fragment konferencji Tuska. Jest cały w
nerwach. Mówi w taki sposób, jakby już był na straconej pozycji. Kwach w
porównaniu z nim to oaza spokoju.
pozdr
o.

5. Data: 2007-10-04 09:53:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wracając do polityki - widziałam fragment konferencji Tuska. Jest cały w
> nerwach. Mówi w taki sposób, jakby już był na straconej pozycji. Kwach w

Bo kwach ma stały elektorat i wie ile % dostanie [lewica bedzie jezyczkiem u
wagi] a jak Tusk nie wyprzedzi kaczorów to PO znowu bedzie w opozycji -a
tego juz ta formacja drugi raz nie wytrzyma...

6. Data: 2007-10-04 09:56:49

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga<z...@v...pl>

[...]
> Wracając do polityki - widziałam fragment konferencji Tuska. Jest
> cały w nerwach. Mówi w taki sposób, jakby już był na straconej
> pozycji. Kwach w porównaniu z nim to oaza spokoju.
[...]

Kwaśniewski może sobie być zdystansowany. Już zawsze będzie byłym
prezydentem. A Tusk już pewnie zawsze będzie niedoszłym prezydentem.

Gawreon

7. Data: 2007-10-04 09:57:00

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Paź, 11:56, "Gawreon" <s...@l...po> wrote:
> ostryga<z...@v...pl>news:fe2c32$7l0$1@new
s.onet.pl

> [...]
>
> Kwaśniewski może sobie być zdystansowany. Już zawsze będzie byłym
> prezydentem. A Tusk już pewnie zawsze będzie niedoszłym prezydentem.

Mam nadzieje, ze sie nie mylisz.

--
Fra

8. Data: 2007-10-04 10:00:21

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
ps.com

[...]
> Mam nadzieje, ze sie nie mylisz.

A to niby dlaczego?
Prawie każdy byłby lepszym prezydentem niż Mniejszy Brat, nawet Tusk :)

Gawreon

9. Data: 2007-10-04 10:00:51

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

9...@o...googlegroups.com

> [...]
>
> A to niby dlaczego?
> Prawie każdy byłby lepszym prezydentem niż Mniejszy Brat, nawet Tusk :)

I tak Cie nie lubilam, wiec to nic nie zmienia ;P

--
Fra

10. Data: 2007-10-04 10:07:36

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora