Spotkanie we Wrocławiu, raz jeszcze; złe wieści

1. Data: 2003-04-11 09:48:13

Temat: Spotkanie we Wrocławiu, raz jeszcze; złe wieści
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy ktoś przeczytał mój post sprzez 11 godzin, więc na wszelki
wypadek piszę jeszcze raz. Byłam wczoraj w K7.

1) Rezerwacja kosztuje 10zł od stolika i w dodatku nie mogłam
zarezerwować stolika wczoraj, tylko mam zadzwonić dzisiaj, przyczyny nie
podano.
2) Pani kelnerka skrzętnie omijała wzrok mojego męża, który dosiadł się
do mnie i mojej koleżanki. Siedzieliśmy tak ponad godzinę, nie podała mu
karty. Gdy wychodziliśmy zwrócił jej na to uwagę i dowiedział się, że
"po kartę to mógł się sam pofatygować do baru, ponieważ jest mężczyzną,
a w ogóle to jest niewychowany". Owa pani owszem, przez pewien czas była
zajęta przy innych stolikach, ale później siedziała sobie i mogłaby
spokojnie podejść.

Zastanawiamy się, czy nie zbojkotować tej knajpy. Szkoda, że to jest
jedyna przyzwoita herbaciarnia we Wrocławiu.

Czekam na komentarze i pomysły z Waszej strony.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-11 11:03:35

Temat: Re: Spotkanie we Wrocławiu, raz jeszcze; złe wieści
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiamy się, czy nie zbojkotować tej knajpy. Szkoda, że to jest
> jedyna przyzwoita herbaciarnia we Wrocławiu.
>
> Czekam na komentarze i pomysły z Waszej strony.

Ja sie co prawda nie pojawie (bo nie moge), ale jesli sa takie porzadki w
herbaciarni, to ja polecam knajpe Oregano. Pyszny grzaniec maja, mila
obsluga, swietna pizza i nie tylko. Siedzenia bardoz wygodne, sa wieksze
stoliki dla wiekszej ilosci osob. Jest wydzielony "pokoj" dla niepalacych :)
No i nie jest jakos drogo (grzaniec 4 zl, pyszny, z cytrynka :)) )

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-11 12:40:35

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>stoliki dla wiekszej ilosci osob. Jest wydzielony "pokoj" dla niepalacych :)
>No i nie jest jakos drogo (grzaniec 4 zl, pyszny, z cytrynka :)) )

A gdzie to jest?
UlaK

1. Data: 2003-04-11 12:41:48

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jedyna przyzwoita herbaciarnia we Wrocławiu.
>
> Czekam na komentarze i pomysły z Waszej strony.
Witam :)
A może by tak Pozegnanie z Afryką? Bardzo tam milo i "aromatycznie",
hihi..Ceny umiarkowane, a cappucino wprost....mniami :)
Polecam
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-04-11 12:45:42

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>A może by tak Pozegnanie z Afryką? Bardzo tam milo i "aromatycznie",
>hihi..Ceny umiarkowane, a cappucino wprost....mniami :)

W Pożegnainiu są bardzo małe stoliki. Nie zmieścimy się...
UlaK

1. Data: 2003-04-11 12:52:59

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisal w wiadomosci
> A gdzie to jest?

Jak idziesz z rynku w ulice Kuznicza, to po lewej, niedaleko za rynkiem,
jest taki sklep z butami, potem jest waziutka przecznica prowadzaca do
tylnego wejscia do Empiku rynkowego i na rogu tej wlasnie malutkiej
przecznicy i Kuzniczej jest Oregano. Ach, jaki tam mily klimacik! ;)
W weekendy moze byc troche ludzi, ale gdzie ich nie ma w sobote :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-11 12:56:13

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

[Oregano]

> A gdzie to jest?

Kuźnicza, a właściwie to bodaj Igielna: tak jak jest wyjście z Empiku na
tyły, to naprzeciwko, tylko przy samej Kuźniczej. Tel. 344 40 85

Dorota

1. Data: 2003-04-11 14:59:48

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kuźnicza, a właściwie to bodaj Igielna: tak jak jest wyjście z Empiku na
>tyły, to naprzeciwko, tylko przy samej Kuźniczej. Tel. 344 40 85
>
>Dorota

W takim razie zmiana K7 na Oregano :-) Godzina 16. Umówmy się w lokalu;
na stoliku najlepiej położyć kartkę z napisem pl.rec.uroda. Co Wy na to? :-)
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/