Sprawa Piotra Zaczeniuka

1. Data: 2000-10-30 08:53:01

Temat: Sprawa Piotra Zaczeniuka
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzwonil do mnie w niedziele.
Mowil , ze dostal nowy komputer z nagrywarka. Ma internet, nowy mail.
Prosil mnie o namiary na grupe pl.soc.inwalidzi.
Jestem przekonany, ze w koncu sam sie odezwie :)

2. Data: 2000-10-30 08:56:45

Temat: Re: Sprawa Piotra Zaczeniuka
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

NeoN wrote:

> Dzwonil do mnie w niedziele.
> Mowil , ze dostal nowy komputer z nagrywarka. Ma internet, nowy mail.
> Prosil mnie o namiary na grupe pl.soc.inwalidzi.
> Jestem przekonany, ze w koncu sam sie odezwie :)

Och to swietnie to ma juz dwa komputery :->

Ciekawe co zrobil z tym ktory mu zalatwila Mala ? Tam tez byl internet i
inne takie tam. Sam wiesz bo przeciez byles u Niego . Kosztowal zdaje
sie 4000 zl !

pozdrawiam
A.A.

PS A jakis inny "Piotr Zaczeniuk" moze tylko pomarzyc o komputerze :(

3. Data: 2000-10-30 11:08:11

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

> Och to swietnie to ma juz dwa komputery :->

Mnie tez to zastanawia.
Ten od Malej byl w "dobrej kondycji" nicczego nie brakowalo
(widzialem). Z dojsciem do internetu.
Teraz ktos- jakis sponsor kupil mu z nagrywarka CD, sam bym chcial
takiego sponsora.
Ciekawe po co mu nagrywarka, A i tak sam nie jest w stanie niczego sam
obslugiwac.

> Ciekawe co zrobil z tym ktory mu zalatwila Mala ? Tam tez byl internet i
> inne takie tam. Sam wiesz bo przeciez byles u Niego . Kosztowal zdaje
> sie 4000 zl !
No wlasnie
Pojade jak bede mial czas i wszystkiego sie dowiem

> pozdrawiam
> A.A.
>
> PS A jakis inny "Piotr Zaczeniuk" moze tylko pomarzyc o komputerze :(

No coments :))
W.

4. Data: 2000-10-30 11:40:17

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):

> Mnie tez to zastanawia.
> Ten od Malej byl w "dobrej kondycji" nicczego nie brakowalo
> (widzialem). Z dojsciem do internetu.

Apetyt rośnie w miare jedzenia??

> Teraz ktos- jakis sponsor kupil mu z nagrywarka CD, sam bym chcial
> takiego sponsora.

Ja tez

> Ciekawe po co mu nagrywarka, A i tak sam nie jest w stanie niczego sam
> obslugiwac.

Na sztuke? Moze ma kogos kto obsluzy??
Albo wszyscy (no prawie) maja to ja tez:(

--
3mka Apik
a...@c...pl

5. Data: 2000-10-30 11:42:25

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

ciach

> [...]
>
> Ciekawe co zrobil z tym ktory mu zalatwila Mala ? Tam tez byl internet i
> inne takie tam. Sam wiesz bo przeciez byles u Niego . Kosztowal zdaje

Jaka to byla jednostka? Moze byc na priv

> PS A jakis inny "Piotr Zaczeniuk" moze tylko pomarzyc o komputerze :(

Dokladnie:( as moze sie podzielil ty drugim z kims?

--
3mka Apik
a...@c...pl

Mam nadzieje