Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!

11. Data: 2013-07-06 11:20:44

Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Jul 2013 10:51:56 +0200, Trybun napisał(a):

> Czyli co, odgrywamy się na ludziach którzy ośmielili się mieć własne
> zdanie? Powiem to wprost - za takie apele dawałbym dwa lata edukacji w
> łagrze, oczywiście bez zawieszenia.

Srogi jesteś. Łatwo pisać takie rzeczy, jak się samemu nie dostało kulki
w...
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

12. Data: 2013-07-06 12:57:41

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <1q15u5dri16ax$.187884dmt3jki$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

> [...]

Nie był?
Choc to dziwne, byłbym za NIE.

> W sumie to nawet nie bardzo chcę usuwac akurat ten wątek... ale kiedyś
> skorzystam.

I ja uważam,ze choć temat jest NTG, to istotny, i dlatego TG ;)
Z płk. Kuklińskim w ocenie mam natomiast niejakie kłopoty.
no niby rzecz oczywista, ale jakoś takoś....
I Snowdena ludzie różniscie oceniają.
Raczej negatywnie- w USA..... co mnie jakos nie dziwi.
(pozostając przy temacie)

--
Pozdr. Z_D
____________________

13. Data: 2013-07-06 15:58:51

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 10:51, Trybun pisze:

> Czyli co, odgrywamy się na ludziach którzy ośmielili się mieć własne
> zdanie? Powiem to wprost - za takie apele dawałbym dwa lata edukacji w
> łagrze, oczywiście bez zawieszenia.

Oto odezwał się prawdziwy bolszewik,- obrońca wolności słowa w komuszym
wydaniu.. -
Wg niego ci, którzy plują na naszych bohaterów mają miec bezwzględne
prawo do tego, bo panuje "wolność poglądów", ale ci, którym to się nie
podoba i nie chcieliby, aby ci plujący występowali udrapowani w szaty
ich reprezentantów takich "świętokradczych" przekonań mieć nie mogą! -
prawo do każdych poglądów musi bycbowiem zagwarantowane, ale pod
warunkiem, że są one tożsame z pogladami "Trybuna". W przeciwnym razie,
jak on sa napisał -łagier. Ot, bolszewia w najczystszej postaci..;-)

PS.Domyslam się, że ten nick: "Trybun" to od Trybuny Ludu;-)

14. Data: 2013-07-06 16:01:51

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 12:57, Z_D pisze:

> [...]
> Z płk. Kuklińskim w ocenie mam natomiast niejakie kłopoty.
> no niby rzecz oczywista, ale jakoś takoś....

Z płk Kuklińskim sprawa jest banalnie prosta,- zdradził zdrajców..

Zresztą tak jak np. Traugutt, Łukasiewicz, podchorążowie z 1830r. i
setki podobnych mu "zdrajców"

15. Data: 2013-07-06 16:10:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Jul 2013 16:01:51 +0200, p47 napisał(a):

> Z płk Kuklińskim sprawa jest banalnie prosta,- zdradził zdrajców..

Tylko jedno maleńkie "ale" tu mam - żeby zdradzić zdrajców, to jednak
trzeba choć przez pewien czas samemu być zdrajcą... Bo poza tym to
oczywiście (prawie) pełen szacunek.

16. Data: 2013-07-06 17:37:47

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Z płk. Kuklińskim w ocenie mam natomiast niejakie kłopoty.
no niby rzecz oczywista, ale jakoś takoś....
Raczej pozytywnie-to w USA..... co mnie jakos nie dziwi.
(im ktoś siedzi BLIZEJ <podsłuchujacego>, tym krytycyzm mniejszy...
(pozostając przy temacie)

--
Pozdr. Z_D
____________________

17. Data: 2013-07-06 17:38:54

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2013-07-07 00:13:42

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <2jnf9nb567pk.68cws68g42ug$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

> Srogi jesteś. Łatwo pisać takie rzeczy, jak się samemu nie dostało kulki
> w...

Ikselka, co sie szczypiesz!
Dopiszę , bez zająknięcia: Kula W ŁEB!
Gdyby stanął pod murem, albo w piwnicy, nieco by zmiękł.
--
Pozdr. Z_D
____________________

19. Data: 2013-07-07 01:32:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Jul 2013 22:13:42 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

> Ikselka, co sie szczypiesz!
> Dopiszę , bez zająknięcia: Kula W ŁEB!
> Gdyby stanął pod murem, albo w piwnicy, nieco by zmiękł.

No, na przykład w piwnicach pińczowskiej cytadeli - jak o mało co nie
zamęczony znany mi osobiście (co sobie poczytuję za zaszczyt, jeden z
największych w życiu) pewien Człowiek... Więc łatwo gadać, jak się wtedy
samemu w portki robiło ze strachu albo w pieluchy...

20. Data: 2013-07-07 09:16:54

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 11:20, Ikselka pisze:

> Srogi jesteś. Łatwo pisać takie rzeczy, jak się samemu nie dostało kulki
> w...

Jaka wina taka kara, szantaż to dość poważne przestępstwo,
ubezwłasnowolnia człowieka w tego co ma najcenniejsze - wolności.. O
jakiej kulce prawisz? Kulka jako kara?.. no owszem, ale tylko w
absolutnej ostateczności, gdy działalność delikwenta jest wysoce
szkodliwa dla społeczeństwa i nie rokuje on żadnego widoku na poprawę.

Kiszone ogórki
Naturalny a organiczny?
szósty rok jak mikoryzę dałem
jakie to drzewo? -jabłonka