Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!

1. Data: 2013-06-29 22:21:46

Temat: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bibula.com/?p=8428

"Oświadczenie

Porozumienie Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie
wzywa wszystkich polskich eurodeputowanych, którzy nie poparli 2 kwietnia
podczas głosowania w Parlamencie Europejskim zgłoszonych przez Hannę
Foltyn-Kubicką poprawek do rezolucji "Świadomość europejska a totalitaryzm"
- mających na celu wpisanie rotmistrza Witolda Pileckiego do tekstu
dokumentu oraz ustanowienie dnia 25 maja (rocznicy jego śmierci)
Europejskim Dniem Bohaterów Walki z Totalitaryzmem - do publicznego
ogłoszenia rezygnacji z dalszego udziału w życiu politycznym. (...)Polscy
eurodeputowani, głosujący przeciwko uhonorowaniu jednego z największych
bohaterów najnowszej historii swojego kraju - tego nie wolno
zbagatelizować, ani pozostawić bez wyciągnięcia surowych konsekwencji.

Oto ich nazwiska: Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel. Sonik i Gierek w jednym
głosowaniu wstrzymali się, w drugim byli przeciwko przyjęciu zgłoszonej
przez Foltyn-Kubicką poprawki.

(...) nie powinni bowiem w przyszłości reprezentować nas ani w Parlamencie
Europejskim, ani w polskim, ani nawet w lokalnych samorządach."

Popieram!
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

2. Data: 2013-06-29 22:27:56

Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 22:21:46 +0200, Ikselka napisał(a):

Pomyłka, ntg,

3. Data: 2013-07-02 18:06:43

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 22:27, Ikselka pisze:
> Dnia Sat, 29 Jun 2013 22:21:46 +0200, Ikselka napisał(a):
>
> Pomyłka, ntg,

Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

4. Data: 2013-07-02 19:15:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Jul 2013 18:06:43 +0200, p47 napisał(a):

> Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

Jak najbardziej. Dzięki za odzew.

7. Data: 2013-07-04 00:06:03

Od: "Chlorek" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

popieram wraz z całym ogrodem!

chlorek [moon]

5. Data: 2013-07-04 00:06:03

Od: "Chlorek" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2013-07-04 00:06:03

Od: "Chlorek" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2013-07-06 10:30:01

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <162jgyj584be8.g8z8eqp8ruan$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

> Dnia Sat, 29 Jun 2013 22:21:46 +0200, Ikselka napisał(a):

> Pomyłka, ntg,

Możesz też (takie pomyłkowo wysłane SWOJE posty), usunąc z serwera.
W tej samej zakładce Post, "anuluj usenetową wiadomośc"

:)

W poście "Matuszka Rosja" był na końcu usmieszek?
--
Pozdr. Z_D
____________________

9. Data: 2013-07-06 10:51:56

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-02 18:06, p47 pisze:

> Faktycznie, ntg , ale jakże słuszny apel!!!

Czyli co, odgrywamy się na ludziach którzy ośmielili się mieć własne
zdanie? Powiem to wprost - za takie apele dawałbym dwa lata edukacji w
łagrze, oczywiście bez zawieszenia.

10. Data: 2013-07-06 11:16:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Jul 2013 08:30:01 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

> Możesz też (takie pomyłkowo wysłane SWOJE posty), usunąc z serwera.
> W tej samej zakładce Post, "anuluj usenetową wiadomośc"
>
> :)
>
> W poście "Matuszka Rosja" był na końcu usmieszek?

W sumie to nawet nie bardzo chcę usuwac akurat ten wątek... ale kiedyś
skorzystam.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a
spłynie na twoje barki." A. de Mello.

Kiszone ogórki
Naturalny a organiczny?
szósty rok jak mikoryzę dałem