Sprawny dojazd - jakie zaświadczenia od lekarzy?

1. Data: 2008-03-14 10:35:35

Temat: Sprawny dojazd - jakie zaświadczenia od lekarzy?
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuję złożyć wniosek na samochód w ramach programu PFRONu "Sprawny
dojazd"
jakich lekarzy muszę odwiedzić?
Czy potrzebne jest obok orzeczenia lekarza ZUS / KiZ - zaświadczenie o
niepełnosprawności wydane przez lekarza ortopedę czy może być to
chirurg?

Druga sprawa mam dylemat czy starać się samodzielnie o prawo jazdy czy
samochód na opiekuna (brata)?
Mam pewne schorzenie neurologiczne?
trochę za wolny refleks i bóle głowy przy zmianie ciśnienia (wtedy
chodzę jakbym pijany) - nie przeszkadza mi to w
jeździe wózkiem-rowerem bo i szybkość na wózku też nie jest imponująca
13-17 km/h.

Szczerze mówiąc samochód ten bardziej by się przydał do wożenia, przez
brata mojej mamy, która wcale nie widzi.