Sprawy trądzikowe i nie tylko..

1. Data: 2005-01-02 21:26:12

Temat: Sprawy trądzikowe i nie tylko..
Od: "dippi" <dippi@[HATESPAM]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie odnośnie leku Tetralysal (może ktoś z was go stosował ?)
Zapisała mi go pani dermatolog, ale
nie powiedziała nic o tym czy można używać czasem alkoholu, bo lek ten jest
antybiotykiem, na ulotce też nic o tym nie piszą (zawsze było tak, że przy
braniu antybiotyku nie pije się alkoholu). I drugie pytanie - czy jest on
wart swojej ceny, bo początkowa kuracja trwająca miesiąc to koszt ok 80 zł.
Pozdr
Dippi

1. Data: 2005-01-02 22:01:42

Temat: Re: Sprawy trądzikowe i nie tylko..
Od: "Rafał" <sfgsdgsg)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dippi" <dippi@[HATESPAM]op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wart swojej ceny, bo początkowa kuracja trwająca miesiąc to koszt ok 80 zł.

Mi pomógl ale na krótko...po 5 miesiacach tradzik powrocił...Ale wiesz po
tych 6 miesiacach nadal mialem krosty ale ich ilosc sie zmniejszyla...co
prawda robily sie nowe,podskórne i takie bolące...wogole to koszmar
był....po odstawieniu leku nawet było gorzej ale potem sie jakos
unormowało...Wydalem sporo kasy na leczenie...sama miesieczna wizyta
klosztowala mnie 80zł a było ich 6, razem 480zł. Do tego doliczyc leki
100zł miesiecznie to daje w sumie 600zl. Reasumjąc wydałem 1080zł + zawsze
musialem kupowac jakies masci na noc wiec wydalem na to na pewno z 500zł.
Żaluje ze zaczalem leczenie...moze ten lek na mnie kiepsko podzialal...teraz
co prawda mam tez krosty ale jakos jest ich mniej... Mam 22-23 lata i nadal
mam problem z cerą...ciekawe do kiedy sie bede tak meczył... Jesli chodzi o
ten alkohol to mi moja dermatolog powiedziala zebym nie przesadzal z nim
hihi...ale ja i tak nie pije...mam powazniejsze wydatki

Mozesz mi powiedziec gdzie się leczysz? Jak sie nazywa Twoj dermatolog??
Jakie dokladnie Ci leki przepisala, mozesz podac nazwy??

Jesli masz pieniądze to ja bym na Twoim miejscu zaryzykował i stosował
Roaccutane...Nie przejmuj sie powiklaniami bo rozmawialem z kilkoma osobami
ktore przeszly kuracje i wcale nie jest tak źle....przesadzają troche
niektorzy lekarze i zniechecaja do leczenia tym preparatem... Tylko ta
cena...z tego co wiem to zadna ze znancyh mi osob nie przekroczyla 3.000 PLN
:D

Jest jeszcze inna metoda na tradzik...Mozesz zahamowac sobie testosteron
lekami hormonalnymi...ale wtedy bedziesz bez potencji,zarostu nie bedziesz
mial,włosy CI sie zaczna wypadać i jeszcze mozesz nabywac zenskich budowę (w
ulotce tego leku bylo coś o piersiach, dokladnie nie pamietam co to bylo, a
nazwy leku to juz wogole nie pamietam,ale szukam...) Tradzik podobno
ustaje...ale trzeba być juz dojrzałym płciowo...Ja bym chetnie zaryzykował
ale watpie ze ktos mi przepisze to cudo :) A i jeszcze jedno proces
spermatogenezy powraca po około roku czasu :))

Powodzenia zycze...Ale watpie czy z ta choroba da sie wygrać...Wg mnie to
gorsze niż rak...bo juz mi całą psychikę zjadł :(( nie mowiąc o pojemności
kieszeni hehe :))

Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2005-01-02 22:22:25

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <sfgsdgsg)@wp.pl> napisał w wiadomości
> Mi pomógl ale na krótko...po 5 miesiacach tradzik powrocił...Ale wiesz po
[ciach]
> Żaluje ze zaczalem leczenie...moze ten lek na mnie kiepsko
> podzialal...teraz

U mnie chyba najlepiej działał Unidox i Diane 35.

> co prawda mam tez krosty ale jakos jest ich mniej... Mam 22-23 lata i
> nadal
> mam problem z cerą...ciekawe do kiedy sie bede tak meczył...

Ja mam prawie 25 i męczę się od 15 roku życia.

> [...]
> niektorzy lekarze i zniechecaja do leczenia tym preparatem... Tylko ta
> cena...z tego co wiem to zadna ze znancyh mi osob nie przekroczyla 3.000

A może najpierw warto iść do endokrynologa ?? Mnie dopiero w zeszłym tyg.
przebadano i się pokazalo, że mam za wysoki poziom prolaktyny, a to podobno
może mieć wpływ na stan skóry.
Olik

1. Data: 2005-01-02 23:11:29

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie odnośnie leku Tetralysal
> nie powiedziała nic o tym czy można używać czasem alkoholu
tetralysal + alkohol = wyższe ryzyko uszkodzenia wątroby

1. Data: 2005-01-03 08:10:12

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> braniu antybiotyku nie pije się alkoholu). I drugie pytanie - czy jest on
> wart swojej ceny, bo początkowa kuracja trwająca miesiąc to koszt ok 80

Ja biorę od prawie 2 miesięcy ale skutki znikome.
Alkoholu nie można (i zachodzic w ciąze tez sie nie powinno), ale ja piłam i
żadnych skutków natychmiastowych (w postaci zgonu, wymiotów, zaniku pamięci
itp.) nie mam. Nie wiem co na to moja wątroba :-(
Olik

1. Data: 2005-01-03 12:14:17

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"dippi" <dippi@[HATESPAM]op.pl> napisał(a)
wnews:cr9otf$el0$1@news.onet.pl:

> [...]
> tak, że przy braniu antybiotyku nie pije się alkoholu). I drugie
> pytanie - czy jest on wart swojej ceny, bo początkowa kuracja trwająca

Tetralyslal nie pomaga...przynajmniej mi...Unidox tak, znaczne po tym
poprawy byly, jak sie odstawilo to po ok 3tygodniach problem wrocil.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-01-03 18:46:18

Od: "dippi" <dippi@[HATESPAM]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety na pierwszy miesiąc lek już zakupiony (oprócz Tetralysalu mam
dodatkowo Aknemycin Plus-koszt ok.45 zł). Zobaczę jakie będą efekty i
najwyżej wczesniej skończę kurację (wg pani dermatolog powinna ona trwać pół
roku).
Dzięki za odpowiedzi
Pozdr
Dippi

1. Data: 2005-01-03 19:16:55

Od: "Rafał" <sfgsdgsg)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Aknemycin Plus-koszt ok.45 zł). Zobaczę jakie będą efekty [...]

Lek jest jak najbardziej w porzadku...co prawda piekielnie wysusza
skore,nalezy pamietac ze aplikuje sie go punktowo na zmianę skórną... Mi
pomagał
ale skora szybko sie na niego uodpornia i juz nie pomaga...wiec nalezy
pamietac ze trzeba sobie zrobic przerwe po jedenj buteleczce i zastosowac
inny lek...np. Dalacin T czy tam Divercin :D

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2005-01-04 19:04:12

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <sfgsdgsg)@wp.pl> napisał(a) wnews:crc5hk$b5r$1@achot.icm.edu.pl:

> [...]
> pamietac ze trzeba sobie zrobic przerwe po jedenj buteleczce i zastosowac
> inny lek...np. Dalacin T czy tam Divercin :D

Albo Benzacne?

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-01-06 17:55:22

Od: "Krzysztof Fijałkowski" <S...@U...plSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Tetralysal w ogole mi nie pomogl. Pomagal Unidox przez spory okres czasu,
ale ostatnio nawet przy 1tabletce/dziennie tradzik wrocil.

A co do uzywania antybiotykow i alkoholu. Kiedys prowadzilem ciekawa
pogawedke z lekarzem pracujacym bodajze na OIOMie i stwierdzil, ze bodajze
jest kilka jedynie antybiotykow, po ktorych nie mozna przyjmowac alkoholu.
Wiadomo, ze alkohol _wzmacnia_ dzialanie, ale raczej skutkow ubocznych nie
powinno byc. Powiem tak, przy stosowaniu od roku antybiotykow typu
Tetralysal, Unidox (codziennie) pilem alkohol i nie tylko i nie mialo to
wplywu na wyniki leczenia.

shiseido - oryginalnosc bibulek matujacych
Re: Latac kazdy moze, wystarczy...
solarium a karmienie piersię
studniówka - imitacja opalenizny
Gdzie archiwum?????