Sprostowanie

1. Data: 2001-03-26 12:04:50

Temat: Sprostowanie
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hola, hola Szanowni Grupowicze!!!
Ja tylko chciałam zareklamować swoją stronę, a Wy od razu do mnie z pyskami
:-(. Jesteście bardzo okrutni.
To, że przeklinam wcale nie jest takie nienormalne. Mam problemy z
osobowością, ale co z tego? Wcale nie chciałam poruszać tego tematu, ale
wygląda na to, że jestem zmuszona to zrobić. Przeklinam tylko z tego powodu,
że sprawia mi to przyjemność, teraz Wam pasuje? Nie wiem co powinnam
powiedzieć, abyście wreszcie dali mi odetchnąć. Wolę pójść do prawdziwego
psychiatry i z nim pogadać, a nie wysłuchiwać Waszych bredni. Zresztą byłam
już u psychiatry i faktycznie mam problemy. No, ale co Wam do tego? Nie
macie prawa traktować mnie jak szmaty, mam dość tego, że się mną pomiata.
Jestem człowiekiem i żądam, aby traktowano mnie jak człowieka!!!!!!
Rozumiecie to, czy mam Wam to samo powtarzać non-stop aż do skutku? Co ja
Wam takiego zrobiłam? Zaczęliście się do mnie czepiać pomimo tego, że w
ogóle na grupie nie przeklnęłam ani jednym słowem. Tacy z Was przyjaciele
:-(. Wstydzilibyście się!!! To nie ze mną jest coś nie tak, ale z Wami!!
Miło Wam teraz? Bo mi wcale nie jest miło, a wręcz bardzo jest mi przykro.
Na początku bytowania tutaj czułam się tu dobrze, teraz czuję się
odepchnięta i niechciana :-(. Chyba Wam sprawia przyjemność znęcanie się
nade mną (bo ja odbieram to jak znęcanie się nade mną na tle psychicznym).
Nie chce mi się Wam tłumaczyć, że jestem płci żeńskiej. Nie obchodzi mnie to
co myślicie!!!!
Ania

1. Data: 2001-03-26 15:34:38

Temat: Re: Sprostowanie
Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem tu aż tak długo ale zgadzam się z Anią. Raczej nie uważam aby
była aż tak kontrowersyjna jak wszystkim się wydaje. Znam wiele z osób,
różne mają charaktery. Ale to tylko zewnętrzna otocvzka. Strona dla mnei
jest sposobem odreagowania. Przeszedłem kiedyś to co Ania tutaj w innym
miejscu i strasznie mnie to drażni. Ma własne - niekonwencjonalne ale chyba
nie głupie -podejście do życia. I tyle. A poniektórzy zaraz krytykują.

Ves
(może tu chodzi o wiem? dwa lata to mała różnica. Może jesteście zbyt
starszy żeby to zrozumieć?Czas zmienia sposób myślenia, pamiętajcie, ani wy,
ani my nie jesteśmy lepsi. Jesteśmy inni.)

1. Data: 2001-03-26 18:30:13

Od: "Rafal" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to teraz ja!
na poczatku zaznacze ze nie specjalnie podoba mi sie jezyk ktory prezentuje
Ania

ale Ania najwyrazniej sie takim jezykiem posluguje! i uwazam ze jak ktos
bezprzerwy rzuca kurwami, niezaleznie od tego w jakim jest towarzystwie, to
robi sobie duzo mniejszy obciach niz "dobrze wychowany czlowiek" ktory co
chwile mowi rzeczy w stylu " za przeproszeniem gowno mnie to obchodzi" albo
"za przeproszeniem nie twoj jebany interes", taki wychowany czlowiek to
najzwyklejszy w swiecie prostak ktory nie potrafi sie wyslowic w inny sposob
ale proboje swoja prostote ukryc za "przeprosinami"...sami ocencie jaki
sposob postepowania jest gorszy!!!!

chociaz, z drugiej strony, wydaje mi sie ze Ania to taki troche
pozer....tzn. mysle ze na prawde wcale nie jest taka "ostra baba", ale moge
sie mylic, i prawdopodobnie nigdy sie tego nie dowiem :-)))

a co do strony, specjalnie sie kompami nie interesuje, a jak zobaczylem jej
tytul to myslalem ze to bedzie cos o subkulturach, ale pozniej sie okazalo
ze strona jest rzeczywiscie fajna, i jak kiedys bede poszukiwal fajnego
skina do winampa to napewno tam zajrze....

pozdrawiam wszystkich: wychowanych i niewychowanych, wulgarnych i nie,
wyzywajacych i przepraszajacych, tych co lubia i nie lubia Ani, i Anie tez
pozdrawiam

micek

1. Data: 2001-03-26 19:06:44

Od: "September" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wy,
> ani my nie jesteśmy lepsi. Jesteśmy inni.)

yooooohooo : ))) zamknijcie sie w skrzynce na listy i srajcie sobie do
ust. Po dwoch latach wyjdzcie, gleboko odetchnijcie i jeszcze raz spojrzcie
na swiat.

dr september

test
Po znajomosci