Sprywatyzowac medycyne!

21. Data: 2000-06-26 06:45:14

Temat: Re: Sprywatyzowac medycyne!
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie tam. Z podatkow, oczywiscie - podobnie jak emerytury dla tych,

Z podatków, czyli od wszystkich, którzy je płacą.
Podatki płacą głównie ludzie o najmniejszych dochodach i raczej nie mogą
sobie niczego odliczyć, np. emeryci. Proponuję, żeby emeryci sami sobie
wypłacali emeryturę pomijając ZUS.... ;-)

> ktorzy ja sobie wypracowali. Chociaz lepiej byloby np. ze srodkow
uzyskanych
> z prywatyzacji.

Z prywatyzacji nie da rady. Towarzysze i kolesie muszą przecież z czegoś
żyć. Poza tym trzeba czymś łatać walący się budżet państwa, przynajmniej do
najbliższych wyborów parlamentarnych, bo po nich i tak wszystko się zgoni na
tą wstrętną komunę.

--

Krzysiek