Sprzeczności

1. Data: 2013-09-13 22:08:19

Temat: Sprzeczności
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"W Stanach Zjednoczonych przepaść między bogatymi i biednymi się pogłębia, podobnie
jak przepaść między konserwatystami i liberałami, a pojęcia takie jak dobro i zło
coraz bardziej się polaryzują. W sercu mojej kolekcji jest dążenie do pokazania, że
byliśmy wszyscy równi, dopóki nasze środowisko, okoliczności, czy po prostu los, jaki
nas spotkał, nie ukształtowały nas do tych form, którymi staliśmy się w ostatecznym
rozrachunku" - pisze Mark Laita, autor serii fotografii "Created Equal.

http://www.marklaita.net/projects/ce.html

2. Data: 2013-09-13 22:12:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.marklaita.net/projects/images/createdimg_
20.jpg

Ciekawe którzy to punkowcy a którzy amisze?

3. Data: 2013-09-14 11:52:45

Temat: Re: Sprzeczności
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 22:08, glob pisze:
> [...]
rozrachunku" - pisze Mark Laita, autor serii fotografii "Created Equal.

Che Guevara, czy Lenin nie mieli takich rozterek. Nie zrzucali ludzkiej
biedy i ogólnej niesprawiedliwości na karb losu.

4. Data: 2013-09-14 12:54:52

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Che Guevara, czy Lenin nie mieli takich rozterek. Nie zrzucali ludzkiej
> biedy i ogólnej niesprawiedliwości na karb losu.

Człówiek człowiekowi zgotował ten los. W imie tego by czuć sie od drugiego
lepszym i niekoniecznie opierać własnej egzystencji na zaufaniu wśród ludzi.
Człowiek człowiekowi wilkiem... Dlaczego ?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

5. Data: 2013-09-14 13:22:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Sep 2013 11:52:45 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
>
> Che Guevara, czy Lenin nie mieli takich rozterek. Nie zrzucali ludzkiej
> biedy i ogólnej niesprawiedliwości na karb losu.

Nieskont, tylko na karb na karabinie w więzieniu La Cabana :-/
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=LwMpoDcfE_o

6. Data: 2013-09-14 16:50:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Bo tu chodzi o indywidualizm i różnorodność, że każdy może sobie wybrać w dużym
stopniu swój styl życia, a w Rosji radzieckiej miałbyś wszystkich wyglądających tak
samo.

Poganie zaatakowali katolików film wstrząsający
Święty koszmar
Dlaczego nie rodzą?
...i na do widzenia.
Cza-a-as jak rzeka, jak rze-e-e-eka płynie...