Sprzedam Husqvarna 357XP(nowa) raz uzyta

1. Data: 2008-02-25 18:16:08

Temat: Sprzedam Husqvarna 357XP(nowa) raz uzyta
Od: "zdzislaw chrobot" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie sprzedam pilarke Husqvarna 357XP (nowa)
http://www.nokaut.pl/oferta/pila-lancuchowa-spalinow
a-husqvarna-357xp.html
cena 1999.0 zl

2. Data: 2008-02-26 06:40:43

Temat: Re: Sprzedam Husqvarna 357XP(nowa) raz uzyta
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdzislaw chrobot" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie sprzedam pilarke Husqvarna 357XP (nowa)
> http://www.nokaut.pl/oferta/pila-lancuchowa-spalinow
a-husqvarna-357xp.html
> cena 1999.0 zl
Tak z ciekawości dlaczego Pan ja sprzedaje/sam niedługo kupuję podobna-ta ma
dobrą moc i waży odpowiednio mało.
Prosze o radę.Taka piłe mieli zawodowi drwale którzy cieli mi drewno
opałowe(20m3) a byly to wielkie pnie świerkowe srednicy nawet 90cm.
Borato

sok z brzozy
Co robić po odwinięciu roślin?
Przyszła wiosna :-)