Sprzedam jedwab naturalny tkanina i nici (srednio dlugie)

1. Data: 2005-02-22 21:49:02

Temat: Sprzedam jedwab naturalny tkanina i nici (srednio dlugie)
Od: J4cQ <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Mam do sprzedania jedwab a konkretnie to 2 rodzaje, po dwa kawałki
każdy. Jedwab w zasadzie od momentu kupna nie był ruszany stan idealny
zapakowany jeszcze prosto ze sklepu.

Pierwszy rodzaj to jedwab 100% naturalny Satin Organza zakupiony w
www.denverfabrics.com poniżej zamieszczam linki dokładnie do tego co
oferuje (uwaga zdjęcia nie oddają w pełni uroku tego materiału !!):

http://www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc?
Screen=PROD&Product_Code=15371&Category_Code=SI-or&P
roduct_Count=12
http://www.denverfabrics.com/Merchant2/merchant.mvc?
Screen=PROD&Product_Code=15369&Category_Code=SI-or&P
roduct_Count=10

oferuje dwa kawałki 55 cali na 1 jard czyli 139,7 cm x 91,4 czarny i
biały. Jest rachunek na całość potwierdzający autentyczność.

Opis ,,Organoleptyczny" :
Tkanina bardzo miło błyszcząca ciężko opisać ten połysk ale od razu
widać ze to nie jest żadna sztuczność z poliestru. Jedna strona gładka
satynowa druga lekko szorstkawa, jednak oby dwie są miłe w dotyku. Jest
to specyficzna tkanina wygląda delikatnie jak mgiełka lecz jest
,,sztywna" potrafi niesamowicie trzymać kształt jakby była nakrochmalona
daje się formować jak papier. Niesamowicie przeźroczysta co w połączeniu
z tym połyskiem daje niesamowity efekt.
Białą tkaninę opisał bym jako perłową biel. Czarna natomiast hmmm...
szlachetna czerń. Oby dwie wyglądają niesamowicie luksusowo po prostu
robią wrażenie.

Drugi rodzaj to jedwab 100% naturalny produkcji
http://www.jedwab-polski.pl/ O ile dobrze pamiętam to jest to Krepa
jednak zawieruszył mi się paragon i mogę się mylić.

Są to dwa kawałki o wymiarach :
W kolorze białym i krwistoczerwonym. Paragon gdzieś się zawieruszył ale
go cały czas szukam, materiał był kupiony w sklepie we Wrocławiu
http://www.jedwab-polski.pl/siec_dystrybucyjna.php?p
rovince=1#province1

Opis ,,Organoleptyczny":
Tkanina którą aż chce się nosić bardzo przyjemna w dotyku daje bardzo
przyjemne uczucie na skórze. Posiada dwustronny dyskretny i bardzo
piękny połysk, dodatkowego charakteru nadaje faktura materiału, jedwab
nie jest gładki lecz delikatnie ,,chropowaty" sprawia to ze cienie i
połyski na materiale są jakby rozmazane co w porównaniu z pół
przeźroczystością materiału sprawia piorunujące wrażenie!

Tkaniny w zamyśle miały służyć do:
Organza - miał z niej być obraz lub coś w stylu
http://www.fabricorigami.com/ dzięki swojemu delikatnemu wyglądowi i
cudnemu połyskowi pewnie by to robiło fantastyczne wrażenie.
Z krepy natomiast miały być ręcznie malowane chusty bardzo przyjemny
dotyk, cudowny dyskretny połysk i pół przeźroczystość dawały nadzieje na
bardzo miła i piękna chustę. Choć uważam ze był by z tego tez bardzo
efektywny i przyjemny strój nocny lub bielizna.

Dodatkowo mam ,,nici" 100% jedwabne firmy
http://www.eternasilk.com/twists.htm
Silk Twist 12 kolory: #2890 #290 #4090 #1700
Nici raczej grube, pięknie się błyszczące i lekko śliskie o głębokich
żywych kolorach (ciemna zieleń, ciemny niebieski, czarny i czerwony)