Sprzedam zachodnie amortyzatory

1. Data: 2000-10-31 23:59:40

Temat: Sprzedam zachodnie amortyzatory
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl

z 2 letnią gwarancją do wszystkich
samochodów zachodnich. Ceny super konkurencyjne już od 85zł/szt.
tel 054-231-40-70 lub 0606 21-34-68 lub E-mail m...@g...pl

begin 666 Jacek Konieczny.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DMO;FEE8WIN>3M
*86-E:SM'
M<GIE9V]R>@T*1DXZ2F%C96L@2V]N:65C>FYY#0I%34%)3#M04D5
&.TE.5$52
M3D54.FUO=&]P87)T;F5R0&=O,BYP; T*4D56.C(P,# Q,#,Q5#(S-3DT,%H-
,"D5.1#I60T%21 T*
`
end

2. Data: 2000-11-01 08:49:35

Temat: Re: Sprzedam zachodnie amortyzatory
Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Kamil ! :)

W dniu 01-Lis-2000, napisałeś(aś):

> calkowicie za darmo!

I Abuse, jeśli delikwent lubi dostawać listy polecone z TPSA...

Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner
PowerPC Amiga OS3.5 and DOpus Magellan 5.8 happy user

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

3. Data: 2000-11-01 09:15:05

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa takie bramki email>gsm i www>gsm i mozna sms zapchac skrzynke,
> calkowicie za darmo!
A wlasnie, moze ktos wie czy nie ma jakiegos programu, ktory generuje i
wysyla odpowiednia ilosc SMSow? (cos w stylu mailbombera)

--
spider
s...@c...pl

4. Data: 2000-11-01 11:49:09

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Nov 2000, spider wrote:

> A wlasnie, moze ktos wie czy nie ma jakiegos programu, ktory generuje i
> wysyla odpowiednia ilosc SMSow? (cos w stylu mailbombera)

jesli masz konto shellowe pod unixem, to moge ci napisac (2 minuty
roboty) :)

--
/"\
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN Mariusz K. Grzeca

5. Data: 2000-11-01 13:33:51

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> wrote in message news:39ffed6b@news.vogel.pl...

> A wlasnie, moze ktos wie czy nie ma jakiegos programu, ktory generuje i
> wysyla odpowiednia ilosc SMSow? (cos w stylu mailbombera)

> [...]

napisz sobie srypt w c++ pod linucha ktory bedzie ci sie laczyl co 2 min. i
wysylal smsa na podany numer;)
pozdrawiam
sosen

6. Data: 2000-11-01 20:12:12

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisz sobie srypt w c++ pod linucha ktory bedzie ci sie laczyl co 2 min.
> wysylal smsa na podany numer;)
a) na moim koncie nie ma kompilatora
b) nie znam na tyle c++

--
spider
s...@c...pl

7. Data: 2000-11-01 23:12:45

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli masz konto shellowe pod unixem, to moge ci napisac (2 minuty
> roboty) :)
oki :)
skompilowac gdzies skompiluje, a tak przy okazji naucze sie czegos nowego
pod C
tak mi sie skojarzylo, ze bardzo latwo napisac program, ktory zmienia
klientowi haslo na takim koncie i wysyla pod wskazany adres pelna nazwe
konta ( to taki program dla naiwnych ;)
--
spider
s...@c...pl

8. Data: 2000-11-02 00:39:55

Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Pomylka!!!
To nie ta grupa!!

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

9. Data: 2000-11-02 07:43:36

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> wrote in message
imuw.edu.pl...

> [...]
>
> --
> /"\
> \ / ASCII RIBBON CAMPAIGN Mariusz K. Grzeca

niech sobie zalozy na ikarze, albo jakis inne free - moze byc nie polskie
;))) jak bedziesz chcial spis darmowych kat to daj znac na priv;)))
pozdrawiam
sosen

10. Data: 2000-11-02 09:16:38

Temat: SMS bomba [pustak :)] (byly resory :)
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Nov 2000, spider wrote:

> oki :)
> skompilowac gdzies skompiluje, a tak przy okazji naucze sie czegos
> nowego pod C

o matko, a kto mowi o kompilowaniu, czy o C (bleee)? C to gowniany
jezyk, ktorego *jedyna* zaleta jest to, ze sie kompiluje do malego
i wydajnego kodu wynikowego. dlatego do jadra, sterownikow urzadzen,
zastosowan hard real-time, czy *prostej* obrobki gigantycznych danych
sie nadaje, ale do *niczego* innego. zostawmy C ludziom, ktorzy musza
w nim pisac (bo nie maja wyboru), niedoukom i masochistom. takie
rzeczy robi sie w perlu, albo shellu... sprawdz, tylko czy masz w
systemie polecenie nc (netcat), bo bez niego qpa (no, jest telnet,
ale ja tego ... nie ruszam).

> tak mi sie skojarzylo, ze bardzo latwo napisac program, ktory zmienia
> klientowi haslo na takim koncie i wysyla pod wskazany adres pelna nazwe
> konta ( to taki program dla naiwnych ;)

nie. hint: passwd prosi cie najpierw o podanie aktualnego hasla. a
jedynym efektem dzialania passwd -f z lusera jest napis: Only root can
do that. przy zalozeniu ze admin nie jest idiota nie da sie tego latwo
zrobic... wiec bez paniki ;)

--
/"\

Dlaczego piętnują Anię Lipek ?