Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

51. Data: 2007-04-16 14:21:11

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
news:1176732916.572183.109550@w1g2000hsg.googlegroup
s.com...
On Apr 16, 10:17 am, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Mogą być podwiędłe (...)

Sorry, że nadal tu, więc krótko:
Przy odbieraniu paczki trochę się zdziwiłam... ale nie aż tak
bardzo :-)))
Dotarły w świetnym stanie. Jest ich bardzo dużo! - dziękuję. Obornik
już przekopany, za godzinkę je posadzę.

Powodzenia - za rok będziesz rozdawać albo zrobisz z niego zastępcę
ziemniaków.

52. Data: 2007-04-16 14:21:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwanos" <i...@6...pl> wrote in message

> kozy i reszta trzody chlewnej sie nie liczy drogi panie

Jesteś zoofilem /-filką? Ciekawe...

53. Data: 2007-04-16 14:29:53

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 3:44 pm, "iwanos" <i...@6...pl> wrote:

> jak znam zycie to wyjadom razem do anglii ona bendzie robiła w lidlu a on w
> gumiorach na budowie w junajted kingdom i razem uciułajom na rołwera i
> jakies mieszkanko a tytuł naÓkowy niech se wsadzom do szUflady

Zależy, z jakiej dziedziny, bratku; trzeba wiedzieć, czego się
uczyć :-)

54. Data: 2007-04-16 14:31:38

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 4:07 pm, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> <m...@y...com> wrote in message

ps.com...

> :) fajne.
> Czyli co, wyksztalcony -> lepszy.
> A konkretniej? Bardziej zaradny? Obyty?

Nie wiem, czy lepszy. Bliższy ideału współczesnej kobiety. Nic na to
nie poradzę, że kobiety ambitne wolą wykształconych mężczyzn...
A cała reszta to tylko dodatek, i owszem, miły :-)

55. Data: 2007-04-16 14:48:01

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
s.com...

> Nie wiem, czy lepszy. Bliższy ideału współczesnej kobiety. Nic na to
> nie poradzę, że kobiety ambitne wolą wykształconych mężczyzn...

tylko czy mezczyzni chca te tzw. "ambitne"?
Mam troche próbke takich pań i one nie raczej maja facetow.
Ale rowniez ze swojego wyboru. Z drugiej strony musza
ratowac sie poradnikami dla samotnych...
smieszne to troche.

Zreszta - duzo by gadac...
Duch

56. Data: 2007-04-16 14:52:10

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f000hu$ivq$1@news.onet.pl...

A tak sobie teraz mysle, po przelecialem myslami po
tych "samodzielnych i ambitnych".

One sa takie bo brak faceta ktory by sie nimi porzadnie zajął.
Po prostu - nie mają wyjścia, a cos trzeba robic w zyciu.
Co pozostaje innego niz kariera w biurze?

Duch

57. Data: 2007-04-16 14:59:38

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> [...]
> Po prostu - nie mają wyjścia, a cos trzeba robic w zyciu.
> Co pozostaje innego niz kariera w biurze?

Sio do skansenu :D

P.

58. Data: 2007-04-16 14:59:49

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sio do skansenu :D

zamknac kurwa mordy

59. Data: 2007-04-16 15:07:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Po prostu - nie mają wyjścia, a cos trzeba robic w zyciu.
> Co pozostaje innego niz kariera w biurze?

A wszystkiemu winiemn cywilizacyjny model współczesnego procesu wychowania i
kształcenia... ;P
Gdyby dziewczyny nie były pchane na drogę wyższego wykształcenia i kariery
zawodowej -tylko mogły romantycznie przezywać swoją młodość i zamążchodzić
jak im natura-bozia przykazała pomiedzy 12 a 16 rokiem życia nie byłoby tych
problemów z "babo-wykształciuchami"... ;)

60. Data: 2007-04-16 15:15:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
> Po prostu - nie mają wyjścia, a cos trzeba robic w zyciu.
> Co pozostaje innego niz kariera w biurze?

Ale co zrobić, gdy taka nie umie gotować, skarpet nawet w automacie nie
wypierze, bo stworzona do "wyższych celów", pogadać nie można - bo zajęta
myślami o sprawach zawodowych, co do których ty możesz nie mieć deka wiedzy
(nie ważne, że ona nie ma miligrama wiedzy o twoich), a już gdy ma sto zł
więcej - bez kija nie podchodź...
Na szczęście "biję" moją na tylu polach, że nie mam tych problemów...

uczestnictwo w imprezach dzieci z poprzedniego związku
polonezem pod prąd A-4 ["na gazie" z zoną i dziecmi/Chorzów-RudaŚl ]
Trudny ojciec
Pytanie o granice...;)
Hej Wesolych Swiat